Bu Neresinden Bahsediyor? Usb?
-

arkada 4 usb girişi var neresinden behsediyor? öncekiler kırıldı içine attım nereye bağlamam lazım yani pek bişi anlamıyorum donanımda :)=
-
Windows işte, usb 2.0 slotu var mı yok mu bakmadan böyle uyarılar verebiliyo .
-
süper bi yorum senin alette usb 2.0 varmı ilk önce onu arastır :)
varsa ona takarsan daha stabilize çalışır yoksa boş bi uyarıdan başka birşey deeldr o
-
usb çıkışların 1.1 olabilir. ama 4 tane dediğine göre büyük ihtimal ana kartın yenidir ve usb 2.0 desteklidir. sanırım bios'undan 2.0 özelliği kapatılmış olabilir.
-
BIOS ayarları arasında ''usb 2,0 hs referance voltage'' diye bir secenek war.eger böyle bir ayar warsa bu secenegi maksimium yada high olarak degiştirirsen olur hocam kolay gelsin.eger yoksa zaten usb 2,0 destekli deildir anakartın
-
CiRKiN bunu yazdı:
-----------------------------
BIOS ayarları arasında ''usb 2,0 hs referance voltage'' diye bir secenek war.eger böyle bir ayar warsa bu secenegi maksimium yada high olarak degiştirirsen olur hocam kolay gelsin.eger yoksa zaten usb 2,0 destekli deildir anakartın
-----------------------------usb2.0 config den başka bişi seçiliydi full speed yaptım ama bakalım inşallah bidaha çıkmaz :)
herkeşe teşekkülerimi sunuyorum..
-
Geçen yine çıktı bu 6 m lık usb kablosundan kaynaklanıyor olabilirmi o portda çıkıyo bu :) kablo uzun diye performans düşüklüğü felan
-
6 mt den sonra düşmeye başlıyo sanırım.
6 mt de çalışır daha.
anakartın üstündeki usb portlarına bağla bi.
sonra arkadakilere
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------6 mt den sonra düşmeye başlıyo sanırım.
6 mt de çalışır daha.
anakartın üstündeki usb portlarına bağla bi.
sonra arkadakilere
-----------------------------zaten arkadasından alıyorum dayı anakartın portları 6 m ek olarak yarım metrede var 6,5 metre ucundada wifi var :) sanırım ondan
-
bence ondan hoca :D:D
