folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Bu Ösym Sonucum İle Nere Yazabilirim



Bu Ösym Sonucum İle Nere Yazabilirim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    romeo
    romeo's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2006
    Erkek

    aslında berbat bir sonuç ama biryeri yazabiliorsam yazimde bari askerligi tecil ettirim 

    açık ögretim filan fark etmez ne olursa artık bahtıma yazim biryerde 142- yada 146 puan bölümü ile nereyi yazarım bilen arkadaşlar varmı ??

    PUANLARI VE BAŞARI SIRALARIYGS-1YGS-2YGS-3YGS-4YGS-5YGS-6 PUANI 129,691 129,639 142,696 146,871 137,628 132,596 BAŞARI SIRASI 1405316 1404398 1382650 1353357 1398691

    1413230


    Aerial Film & Photography / Hava Çekimi http://www.vimeo.com/flyturk http://www.youtube.com/flyturknet http://instagram.com/flyturknet http://www.flyturk.com.tr/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    bende 436 yapmışım ne önerirsiniz?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    sadece açıköğretim hoca başka bi yere giremezsin. önlisans (2 yıllık) veya lisans (4 yıllık) programlarına yerleşebilirsin. tabi kontenjansız olanlarına.

    tercih kılavuzları çıktı mı bilmiyorum ama eğer çıktıysa eskişehir anadolu üniversitesine bak. açıköğretim denilen yer burası.

    ayrıca ucu ucuna kurtarmışsın aöfü de :)


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    hacı sen napmışın öyle ya :)


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    açıköğretime her yazanı alıyorlar çok büyük ihtimal girersin istediğin bölüme (barajı geçtiysen)

    onun dışında meslek lisesi bitirdiysen sınavsız geçiş hakkını kullanabilirsin

    lalada sen istediğin yeri yazarsın girersin. ikinci bölüme girmeyecek misin? puanın çok iyi.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    romeo
    romeo's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2006
    Erkek

    iyi ya ucu ucunada olsa yazıorsak aöf yeter


    Aerial Film & Photography / Hava Çekimi http://www.vimeo.com/flyturk http://www.youtube.com/flyturknet http://instagram.com/flyturknet http://www.flyturk.com.tr/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    sevindim benden kötüleride varmış :D

Toplam Hit: 1226 Toplam Mesaj: 7