Bu Oyunun Adını Bilen?
-
Arkadaşlar mame'de oynamak için bu oyunu arıyorum, adını birtürlü bulamadım, bilen varmı acaba ?
( En üstteki oyun )

-
bildiğim kadarıyla eski streetfighter lardan
-
Aradığın oyunun adı The King of Dragons.
-
aynen King of Dragons
hatta link vereyim
http://web.tiscali.it/areabarzellette/
scarbilmemne yazar yere tıkla iner
Capitan commando
king of the around da güzeldir
captan america da iyi de biraz zor gibi
cadillac cinazor da iyi oyun mustafa var orda
-
edit : Nese akşam akşam çemkirme çekemicem :D
-
küçükken oynardım lan buun tanıdık geldi :D grafiklerde şahane :D
Toplam Hit: 923 Toplam Mesaj: 6
