folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Para Hakkında Bilgisi Olan Var Mı?



Bu Para Hakkında Bilgisi Olan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar. Bi arkadaşım'ın ailesinden kalma madeni para kolleksiyonu var.

    Yaklaşık 60-70 adet arası, çoğunun değerini nereye ait olduğunu vs. öğrendik ama 1 tek bu paranın neyin nesi olduğunu bulamadık.

    Not: Dışarda hiç göstermedik hep internetten araştırdık.

    Bileniniz varsa çok makbule geçer.

    Not: Paranın büyüklüğü 1 tl ile hemen hemen aynı.

     

     

     


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    faruk lakal mu  lavak mı ne yazıyor :)


    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    soldada malik masar mı ne yazıyor tam okuyamadım tam orada çizgi ve kare şeklinde kocaman 10 var,  solda 1943 var sağda 1362 var

    diğerlerine kafa bile yormadım :D

    Zeytun-i tarafından 11/May/13 21:20 tarihinde düzenlenmiştir

    He is not anymore.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek

    Tamamdır buldum arkadaşlar. Mısır parasıymış. Konu silinebilir.


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    ederi nekadar haci bu tip  paralarin


    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    saftiriksincap bunu yazdı

    Tamamdır buldum arkadaşlar. Mısır parasıymış. Konu silinebilir.

    ne kadar ediyomuş onuda diyeydin hocam merak ettik :)


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    tura tarafı :  sağdaki ; Mısır Kralı, soldaki; Faruk Laval

    yazı tarafı :  alt ve üst tarafı ;Mısır Ülkesi,  soldaki; 1943 sağdaki; 1362


    yıkılma sakın !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek

    Para etmiyormuş arkadaşlar :)


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek
    ayhun bunu yazdı

    ederi nekadar haci bu tip  paralarin

    Hocam bu tip derken. Tarihi pek önem taşımıyor. Çok eski olması değerli olduğu anlamına gelmiyor ama diyelim ki 100 sene önce piyasaya çıkmış, piyasada çok az kalmış, toplatılmış ya da az çıkarılmış nadir bulunan paralar değerli oluyor.

    Dielim ki bu para 1940 yılında piyasaya sürülseydi ve toplamda sadece 50 adet basılsaydı ve tekrar toplatılsaydı, dışarıda 5-10 adet kalıp aileden aileye geçseydi o çok değerli oluyordu. Ama yine aynı tarih aynı para basılmış 10000 adet piyasadan çekilmemiş o değersiz oluyor. Yani o para ne kadar az sadeğeri o kadar çok.


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    anladim haci cok saolasin aciklaman icin tesekkur ederim.


    delimiyim ben?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    osmanlı parası hocam.ottoman sultaniye yazıyor


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
Toplam Hit: 1853 Toplam Mesaj: 11