folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bu Sıcaklıklar Normal Mi?



Bu Sıcaklıklar Normal Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    GPU: 60 C

    HD0: 38 C

    Temp1: 71

    Core0: 66

    Core1: 72


    Dota2 açtığımda sıcaklıklar bunlar. İstanbul'da sıkıntı yoktu ama Alanya'ya geldim geleli kasa soba gibi. Aluminyum olmasına rağmen.

    Kapanma felan hiç olmadı fakat bu kadar da ısınmazdı. Sıkıntı büyük olur mu? Bi fanla çözebilir miyim altına alacağım?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    İlk önce bi Core Temp resmi 

    http://www.alcpu.com/CoreTemp/

    S
    onra birde Speccy resmi yüklersen sistem sıcaklıklarını daha iyi öğrenmiş oluruz.

    http://www.piriform.com/speccy/download?upgrade

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    gayet normal. kasanın ne olduğu önemli değil oda sıcaklığı önemli. istanbul alanya arası 10 derece artmıştır.


    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı

    gayet normal. kasanın ne olduğu önemli değil oda sıcaklığı önemli. istanbul alanya arası 10 derece artmıştır.

    Sen söyleme bari bunu. :(

    İşlemcilerin Marka ve modeline + soğutucun standart veya özel soğutmalı olmasına göre sıcaklıklar çok fark eder.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    http://i.hizliresim.com/O26M5z.png

    http://i.hizliresim.com/YPLb9A.png

    Edit: 10 derece arttı sıcaklıklar

    Dentist tarafından 09/Haz/14 23:28 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Laptop olmasından dolayı zaten sıcak çalışan aletler bunlar,ayrıca bulunduğun yer itibarı ile de sıcak çalışması normal ancak sen yinede elektrik süpürgesi ile hem laptop,un altında ki fanların orada ki tozları temizle hemde işlemcinin sıcak havayı attığı yeri temizle bir miktar düşüş olur ama çok takılma donma yapıyorsa,garantisi var ise servise ver termal macun yenilesinler ama garanti yok ise herhangi bir bilgisayarcıda olur.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Jubei bunu yazdı
    pesimistzombie bunu yazdı

    gayet normal. kasanın ne olduğu önemli değil oda sıcaklığı önemli. istanbul alanya arası 10 derece artmıştır.

    Sen söyleme bari bunu. :(

    İşlemcilerin Marka ve modeline + soğutucun standart veya özel soğutmalı olmasına göre sıcaklıklar çok fark eder.

    hava soğutma oda sıcaklığını kullanır hocam ortam sıcağı artarsa aletlerin sıcaklık da artar. klima gibi değildir hava soğutma olayı. kasanın geç ısınması veya sıcaklığı içinden çabuk atması, hava soğutmanın ortamdaki sıcağı çabuk ortamdan uzaklaştırması tabiki etkendir ancak ortamın hava sıcaklığı kadar etken değildir. Arkadaş istanbul/alanya şeklinde belirttiğinden dolayı sıcaklığın artabileceğini belirttim bu nedenle. 


    :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı
    Jubei bunu yazdı
    pesimistzombie bunu yazdı

    gayet normal. kasanın ne olduğu önemli değil oda sıcaklığı önemli. istanbul alanya arası 10 derece artmıştır.

    Sen söyleme bari bunu. :(

    İşlemcilerin Marka ve modeline + soğutucun standart veya özel soğutmalı olmasına göre sıcaklıklar çok fark eder.

    hava soğutma oda sıcaklığını kullanır hocam ortam sıcağı artarsa aletlerin sıcaklık da artar. klima gibi değildir hava soğutma olayı. kasanın geç ısınması veya sıcaklığı içinden çabuk atması, hava soğutmanın ortamdaki sıcağı çabuk ortamdan uzaklaştırması tabiki etkendir ancak ortamın hava sıcaklığı kadar etken değildir. Arkadaş istanbul/alanya şeklinde belirttiğinden dolayı sıcaklığın artabileceğini belirttim bu nedenle. 

    Sıkıntı yok,seninle aynı fikirdeyim ;)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    bende ne anladım ya :D Bu sıcaklar normal mi diye anladım, yazın ortasındayız ne bekliyodun yazmaya geldim :D

     


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Ulan bnde hava durumuyla ilgili sandim. Tam Maya'lara mevlut okutacaktim ki bambaska bisy cikti :D


    Cigu bigule :(
Toplam Hit: 997 Toplam Mesaj: 10