Bu Sıcaklıklar Normal Mi?
-
GPU: 60 C
HD0: 38 C
Temp1: 71
Core0: 66
Core1: 72
Dota2 açtığımda sıcaklıklar bunlar. İstanbul'da sıkıntı yoktu ama Alanya'ya geldim geleli kasa soba gibi. Aluminyum olmasına rağmen.Kapanma felan hiç olmadı fakat bu kadar da ısınmazdı. Sıkıntı büyük olur mu? Bi fanla çözebilir miyim altına alacağım?
-
İlk önce bi Core Temp resmi
http://www.alcpu.com/CoreTemp/
Sonra birde Speccy resmi yüklersen sistem sıcaklıklarını daha iyi öğrenmiş oluruz.
http://www.piriform.com/speccy/download?upgrade -
gayet normal. kasanın ne olduğu önemli değil oda sıcaklığı önemli. istanbul alanya arası 10 derece artmıştır.
-
pesimistzombie bunu yazdı
gayet normal. kasanın ne olduğu önemli değil oda sıcaklığı önemli. istanbul alanya arası 10 derece artmıştır.
Sen söyleme bari bunu. :(
İşlemcilerin Marka ve modeline + soğutucun standart veya özel soğutmalı olmasına göre sıcaklıklar çok fark eder. -
http://i.hizliresim.com/O26M5z.png
http://i.hizliresim.com/YPLb9A.png
Edit: 10 derece arttı sıcaklıklar
Dentist tarafından 09/Haz/14 23:28 tarihinde düzenlenmiştir -
Laptop olmasından dolayı zaten sıcak çalışan aletler bunlar,ayrıca bulunduğun yer itibarı ile de sıcak çalışması normal ancak sen yinede elektrik süpürgesi ile hem laptop,un altında ki fanların orada ki tozları temizle hemde işlemcinin sıcak havayı attığı yeri temizle bir miktar düşüş olur ama çok takılma donma yapıyorsa,garantisi var ise servise ver termal macun yenilesinler ama garanti yok ise herhangi bir bilgisayarcıda olur.
-
Jubei bunu yazdıpesimistzombie bunu yazdı
gayet normal. kasanın ne olduğu önemli değil oda sıcaklığı önemli. istanbul alanya arası 10 derece artmıştır.
Sen söyleme bari bunu. :(
İşlemcilerin Marka ve modeline + soğutucun standart veya özel soğutmalı olmasına göre sıcaklıklar çok fark eder.hava soğutma oda sıcaklığını kullanır hocam ortam sıcağı artarsa aletlerin sıcaklık da artar. klima gibi değildir hava soğutma olayı. kasanın geç ısınması veya sıcaklığı içinden çabuk atması, hava soğutmanın ortamdaki sıcağı çabuk ortamdan uzaklaştırması tabiki etkendir ancak ortamın hava sıcaklığı kadar etken değildir. Arkadaş istanbul/alanya şeklinde belirttiğinden dolayı sıcaklığın artabileceğini belirttim bu nedenle.
-
pesimistzombie bunu yazdıJubei bunu yazdıpesimistzombie bunu yazdı
gayet normal. kasanın ne olduğu önemli değil oda sıcaklığı önemli. istanbul alanya arası 10 derece artmıştır.
Sen söyleme bari bunu. :(
İşlemcilerin Marka ve modeline + soğutucun standart veya özel soğutmalı olmasına göre sıcaklıklar çok fark eder.hava soğutma oda sıcaklığını kullanır hocam ortam sıcağı artarsa aletlerin sıcaklık da artar. klima gibi değildir hava soğutma olayı. kasanın geç ısınması veya sıcaklığı içinden çabuk atması, hava soğutmanın ortamdaki sıcağı çabuk ortamdan uzaklaştırması tabiki etkendir ancak ortamın hava sıcaklığı kadar etken değildir. Arkadaş istanbul/alanya şeklinde belirttiğinden dolayı sıcaklığın artabileceğini belirttim bu nedenle.
Sıkıntı yok,seninle aynı fikirdeyim ;)
-
bende ne anladım ya :D Bu sıcaklar normal mi diye anladım, yazın ortasındayız ne bekliyodun yazmaya geldim :D
-
Ulan bnde hava durumuyla ilgili sandim. Tam Maya'lara mevlut okutacaktim ki bambaska bisy cikti :D
