Bu Şirket ABD'den Zengin!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    Teknoloji devinin kasasındaki nakit ABD hazinesindekini geçti.

     

    Teknoloji devi  Apple'ın kasasındaki nakit paranınABD hükümetinin sahip olduğu nakitten daha fazla olduğu ortaya çıktı.
    Financial Post'un haberine göre; hükümet borç tavanı sorununu çözmekle uğraşırken elindeki nakit de 73,768 milyar dolara geriledi.
    Bu arada, kar rekorları kıran  Apple'ın elindeki nakitin ise 75,768 milyar doları ulaştığı bildirildi.

    APPLE, DÜNYA'NIN 1 NUMARALI AKILLI CEP TELEFONU SATICISI OLDU
    Strategy Analiytics'in verilerine göre global akıllı cep telefon satışları 2. çeyrekte yüzde 756 artışla 110 milyon adete ulaştı.    
    Apple, Dünya'nın en büyük akıllı cep telefon satıcısı konumuna gelirken, ikinci sırayı Nokia'yı geride bırakan Samsung aldı.      
    Apple'ın pazar payı yüzde 18.5 olurken, Samsung'un payı ise yüzde 17.5 olarak gerçekleşti. Nokie ise yüzde 15.2 pazar payında kaldı.


    hayir demek için kalabaliga arkasini dönmüs,ilk silahi icindeki öfkesi olan,vadedilen sözlerden nefret etmis,ve bilmek istedigi seyi zaten bildigini farketmis,merakini seven,yarinin sadece onu ölüme yaklastiran bir gün olduguna inanan kisi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    98 milyar dolar Merkez Bankası akarrrr (: Amerikadan hatta appledan sağlamız ağalar :)


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------

    98 milyar dolar Merkez Bankası akarrrr (: Amerikadan hatta appledan sağlamız ağalar :)


    -----------------------------

    apple bizi teğet geçti :P

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Oskar
    Oskar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    Doları ABD bastığı için; ABD merkez bankasının kasasındaki dolar miktarının önemi yok :) ABD, Rusya, Fransa, İngiltere gibi büyük devletler altın rezervlerine bakar. Kamu harcamaları gereğince Dolar basarak ve dünya piyasalarını speküle ederek açığı kapatacaklardır.

    15. Venezuela

    Rezerv değeri: 17,33 milyar dolar
    Miktar: 401,1 ton

    14. Portekiz

    Rezerv: 18.21 milyar dolar
    Miktar: 421,6 ton

    13. Tayvan

    Rezerv: 20,17 milyar dolar
    Miktar: 466,9 ton

    12. Avrupa Merkez Bankası

    Rezerv: 23,88 milyar dolar
    Miktar: 522,7 ton

    11. Hindistan

    Rezerv: 26,56 milyar dolar
    Miktar: 647,8 ton

    10. Hollanda

    Rezerv: 29,67 milyar dolar
    Miktar: 675,2 ton

    9. Japonya

    Rezerv: 36,43 milyar dolar
    Miktar: 843,5 ton

    8. Rusya

    Rezerv: 36,91 milyar dolar
    Miktar: 854,5 ton

    7. İsviçre

    Rezerv: 49,53 milyar dolar
    Miktar: 1146,5 ton

    6. Çin

    Rezerv: 50,19 milyar dolar
    Miktar: 1161,9 ton

    5. Fransa

    Rezerv: 115,97 milyar dolar
    Miktar: 2684,6 ton

    4. İtalya

    Rezerv: 116,75 milyar dolar
    Miktar: 2702,6 ton

    3. IMF

    Rezerv: 135,56 milyar dolar
    Miktar: 3137,9 ton

    2. Almanya

    Rezerv: 161,99 milyar dolar
    Miktar: 3749,8 ton

    1. ABD

    Rezerv: 387,32 milyar dolar
    Miktar: 8965,6 ton

     

    Yunanistan 112,5 ton, Türkiye 115,9 ton altın rezervine sahiptir.


    neoplanın üstüne otobüs tanımam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    elma için nakit önemli ama abd için önemli olan kağıt değil altın 


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
Toplam Hit: 847 Toplam Mesaj: 5