Bu Siteyi Bilen Var Mı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    hacılar alman sitesiymiş herhalde ama bir türlü bulamadım, site şöyle sen mesela evine çatı yaptırmak istiyorsun, konu açıyorsun sitede, firmalarda biz şu kadar paraya yaparız diye teklif veriyorlar, bu sitenin adını bilen varmı, yada benzerini

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Necati
    Necati's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2009
    Erkek

    http://www.my-hammer.de/

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    Necati bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.my-hammer.de/


    -----------------------------

    büyük ihtimal bu site tesekkür ederim ama almanca nanay oldugu için, zorlanıyorum olayı anlamakta, alternatif var mı türk yada yabancı dili ingilizce olan :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    Necati bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.my-hammer.de/


    -----------------------------

    büyük ihtimal bu site tesekkür ederim ama almanca nanay oldugu için, zorlanıyorum olayı anlamakta, alternatif var mı türk yada yabancı dili ingilizce olan :)


    -----------------------------

    http://translate.google.com/translate?hl=tr&sl=de&tl=tr&u=http%3A%2F%2Fwww.my-hammer.de%2F

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Necati
    Necati's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2009
    Erkek

    ne yazmak istiyorsan söyle bana ben yazarim

    yalniz adamlarin Türkiyeye gelip is yapmalarini bekleme :)

    almanyadamisin sen ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    translate ile bakıyorumda, amacım olayın iş fikrini ögrenmekti, bişey yaptırcagımdan degil,sistem tam olarak nasıl işliyor, ben diyorum mesela tarlama 150 metre çit çektircem, firmalar teklif veriyor, bu teklifler açık mı kapalı mı , paralar gittidyor gibi havuzda mı toplanıyor, sonra komisyon olayı var mı?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuz_ruhu_03
    tuz_ruhu_03's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Aslında Türk uyarlaması olsa güzel bi proje olaibilri.

Toplam Hit: 1060 Toplam Mesaj: 7