folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Bu Sorun Niçin Oluyor Çıldırıcam.



Bu Sorun Niçin Oluyor Çıldırıcam.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Merhabalar,

    Yaklaşık Bir Aydan Fazla Net Kafayı Yedi. Sorunun Nedeni ni Bende Çözemedim. Durumu Aşşadaki Resim İzah Ediyor. Modem Arayüzüne Giriyorum Net Var Modeme Bakıyorum Işıklar Eksiksiz Yanıyor Ama Benim PC nete Girmiyor. 10 Kez Modem Arayüzünden Res 5 Kez Modemin Güç Bablosunu Çıkarıp Takıp Modeme Res Yaklaşık 3-4 Kez de PC ye Res Attıkdan Sonra Net Geliyor. :|

    Buyrun Resim;

     http://i1107.hizliresim.com/2011/7/13/8942.jpg

     


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    bkz: http://www.tahribat.com/Forum-Internet-Istirabim-141364/

    herkeste var sanırım bu sorun. ama kimse bişe bilmiyor


    We can be more, we can be much more.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    konpi bunu yazdı:
    -----------------------------

    bkz: http://www.tahribat.com/Forum-Internet-Istirabim-141364/

    herkeste var sanırım bu sorun. ama kimse bişe bilmiyor


    -----------------------------

    Benimde Servis sağlayıcısı türknet fakat bende hiçbir siteye girmiyor DNS Girmiyorum Hiç Nete Girmiyor Sorun Akşama Kadar Devam Ediyor DNS giriyorum Yukarıda Yazdığım Yöntem Gibi Nete Girebiliyorum :D çıldırıcam amg


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Ben sana bişi diyim mi afedersiniz ama bu sktiimin süperonlaynı hep aynı şeyleri söylüyor. Mal herif modemin yanına git, kapatıp aç, burdan bişe gözükmüyor diyip duruyo. Gavat gören de dağdan indik sancak.


    We can be more, we can be much more.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    konpi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben sana bişi diyim mi afedersiniz ama bu sktiimin süperonlaynı hep aynı şeyleri söylüyor. Mal herif modemin yanına git, kapatıp aç, burdan bişe gözükmüyor diyip duruyo. Gavat gören de dağdan indik sancak.


    -----------------------------

    bende müşteri hizmetlerini arasam banada öyle sölücekelri için moralimi bozmak istemiyorum :W ama bunada bir çare bulunmalı amk artık yaw :W


  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    metalati
    metalati's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek

    turknetin bazı ipleri sorunlu ama ayda bir denk gelir oda bende kullanıyorum sorun yok 

    sen ara bence onları.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    metalati bunu yazdı:
    -----------------------------

    turknetin bazı ipleri sorunlu ama ayda bir denk gelir oda bende kullanıyorum sorun yok 

    sen ara bence onları.


    -----------------------------

    ama modeme net geliyor pc modemdeki neti görmüyor bunu halledemezler geri çevirirler gibime geliyor ama bir arayayım :|


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enicma
    enicma's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaşım  benim düşünceme göre 3 nedeni var 1 cisi modemine nekadar reset atarsan at eğer hattında port yönlendirme var ise bütün bağlantıların tam gözükür ama erişimine izin vermez kimi modemlerde port yönlendirme gözükür kiminde gözükmez(ISS telefon aç) 2 cisi eğer bilgisayarına ağ ile ilgi trojen veya herhangi bir program indirip kurmuş isen nekadar format atarsan at d sürücün var ise bunun içerisinde system volume dosyası var işletim sistemi kayıtları ve bazı yedeklerini buraya atıyor bunu sanal işletim sistemleri ile klasörü tamamen silerek tekrar format at ve bilgisayarına yedeklemiş oldugun programlardan kurulum yapma  sadece bilgisayarın driverlerı var ise onları kur ve d sürücüsüne giris yapma flash bellek takma :) internete 1-2 saat öyle takıl eğer problem çıkmaz ise anti virüs programını kur bütün yedeklerini tekrar tarat ha yok ben ugrasamam böyle gıldırcıklarla c: sürücüsünede d: sürücüsünede formatı çak p kur ethernet driver kur internetini dene

    gelelim 3 seçeneğe yayınlamış oldugun resimde sağ tarafta modem güncellemesi yapın diyor sağ tarafta bu sana kalmıs eğer modem güncelemeyi daha önce yaptıysan versiyon güncellemesi yap   şimdiden kolay gelsin :)

Toplam Hit: 1266 Toplam Mesaj: 8