Bu Sorunu Çözebilecek Babayigid Varmı
-
-
hacı o herkeste cıkıo :D ıkı gune bır bende de cıkıo sıstem dosyalarını sıl yapınca duzelıo ama bnde
-
dostum şunu biraz derinlemesine açıklasana melanet bişey nerden çıktıysa şimdi bu durduk yere
-
Sorunun çözümü: www.mercury.im
-
hacım bak sımdı orda bı onar tusu var bildin mi onu? ona tıklayınca sıstem dosyaları sılınsınmı gibisinden bir uyarı cıkıyor. bende ona evet dıyınce dosyaları sılıyor ve acılıyor.. tam cozumunu bende bılmyrm.. gecıcı ınternet dosyalarını sıl. sanırsam temp. klasorunun ıcınde olacaktı
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------
Sorunun çözümü: www.mercury.im
-----------------------------@w.cn yi bunda kullanabilirim degil mi
-
5u13Ym4n bunu yazdı:
-----------------------------
hacım bak sımdı orda bı onar tusu var bildin mi onu? ona tıklayınca sıstem dosyaları sılınsınmı gibisinden bir uyarı cıkıyor. bende ona evet dıyınce dosyaları sılıyor ve acılıyor.. tam cozumunu bende bılmyrm.. gecıcı ınternet dosyalarını sıl. sanırsam temp. klasorunun ıcınde olacaktı
-----------------------------dostum olmadı malesef. bendeki sorun tam olarak şu bi gün spy bot çaıldırıp bi kaç system 32 sildi ondan sonra zaten pc adam gibi çalışmadı ayrıca sistem geri de yapamıyorum son çare format ama ona da ugraşmak istemiyorum kısa yoldan kurtulmam lazım yav :/
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------
Sorunun çözümü: www.mercury.im
-----------------------------emrow teşekkürler usta çok da pratikmiş ama biraz kasıyor olsun yapacak bişey yok buna şükür zaten formatı çakıcaz yakında

