folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bu Sorunu Çözebilecek Babayigid Varmı



Bu Sorunu Çözebilecek Babayigid Varmı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hoobastank
    hoobastank's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    Image%20Hosted%20by%20ImageShack.us

     

    msn girmek istedigim de böyle bir hata veriyor ayrıca silip kurdugumdada degişen bişey yok sorunu çözmeme yardımcı olun format attırmayın ne olur :D 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    hacı o herkeste cıkıo :D ıkı gune bır bende de cıkıo sıstem dosyalarını sıl yapınca duzelıo ama bnde

    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hoobastank
    hoobastank's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    dostum şunu biraz derinlemesine açıklasana melanet bişey nerden çıktıysa şimdi bu durduk yere
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    Sorunun çözümü: www.mercury.im
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    hacım bak sımdı orda bı onar tusu var bildin mi onu? ona tıklayınca sıstem dosyaları sılınsınmı gibisinden bir uyarı cıkıyor. bende ona evet dıyınce dosyaları sılıyor ve acılıyor.. tam cozumunu bende bılmyrm.. gecıcı ınternet dosyalarını sıl. sanırsam temp. klasorunun ıcınde olacaktı

    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hoobastank
    hoobastank's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sorunun çözümü: www.mercury.im
    -----------------------------

     

    @w.cn yi bunda kullanabilirim degil mi 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hoobastank
    hoobastank's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    5u13Ym4n bunu yazdı:
    -----------------------------
    hacım bak sımdı orda bı onar tusu var bildin mi onu? ona tıklayınca sıstem dosyaları sılınsınmı gibisinden bir uyarı cıkıyor. bende ona evet dıyınce dosyaları sılıyor ve acılıyor.. tam cozumunu bende bılmyrm.. gecıcı ınternet dosyalarını sıl. sanırsam temp. klasorunun ıcınde olacaktı
    -----------------------------

    dostum olmadı malesef. bendeki sorun tam olarak şu bi gün spy bot çaıldırıp bi kaç system 32 sildi ondan sonra zaten pc adam gibi çalışmadı ayrıca sistem geri de yapamıyorum son çare format ama ona da ugraşmak istemiyorum kısa yoldan kurtulmam lazım yav :/

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hoobastank
    hoobastank's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sorunun çözümü: www.mercury.im
    -----------------------------

    emrow teşekkürler usta çok da pratikmiş ama biraz kasıyor olsun yapacak bişey yok buna şükür zaten formatı çakıcaz yakında 

Toplam Hit: 1306 Toplam Mesaj: 8