Bu Sorunu Çözeni Microsoft İşe Alır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    gelin bakalım sansasyonel başlığın kurbanları :)

    şimdi sorunum şudur ki:

    Bizim ofiste dandik bir pc var bende bunu eli ayağı tuttuğu için adam etmek istedim eskiden kalan sdram'ı mı cdrom'umu felan taktım ayrıca windows 2000 olduğu için(ne lanet bi işletim sistemi) xp yüklemek istedim dolayısıyla format attım sorunlar da burda başladı bu bilgisayar hiç internete bağlanamıyordu neyseki şansa yolunu buldum windows güvenlik duvarını açtığımda ics hizmeti başlatılıyor diyor ve yerel ağ bağlantısını görüyor ancak bu işlemi her bilgisayar açılışında yapmam gerekiyor çünkü herseferinde aynı sorun oluyor yerel ağ bağlantısnın içinde o simge yok oluyor internet olmuyor ancak Windows güvenlik duvarını açtığımda geliyor herhalde  ağdan bağlandığı için "ICS" gibi lanet bir windows hizmetinin açık olması gerekiyor ben bunu hizmetler arasında aradım adı yoktu tek tek bütün hizmetlere baktım birinin içinde ics nin açılmasına katkı sağlar gibi birşey yazıyordu bende onu otomatik açılsın dedim ama gene olmadı sonra bilgisyarı tekrar başlatttım gene windows güvenlik duvarını açtım  sonra hizmetlere tıkladım ve baktım bilgisyaarda hangi hizmetler el ile açılmış yani pc hangi işlemleri yapıyor anlamak istedim o açılanların hepsini ototmatik yaptım ama çare olmadı sorun hala devam ediyor

    yani siz saygıdeğer muritlerden üşenmeyerek bunu okuyan varsa cevabını rica ederim.

    not: windows cd sinden ayrıca takıp bütün hizmletleri yükledimacaba sp3 yüklesem sorun geçermi buna zamanım yoktu deniyeceğim ama sanmıyorum.

    teşekkürler.

    not2:belirtmek istedim bilgisyar p3 yani o kadar dandik :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    sp3 genelde daha da bok ediyor bilgisayarı. ilk bunu belirtmek istedim, tekrar okuyup bi ara cevap yazacagıma inanıyorum.

    edit :

    cmd'ye Rundll32 setupapi,InstallHinfSection Ndi-Steelhead 132 %windir%\inf\netrass.inf bunu yaz, pesine bilgisayarı yeniden baslat.

    sonra tekrar konsola ;

    Netsh firewall reset bunu yaz. bi reset daha at. güvenlik duvarını da ac. sonucu yaz bi bakalım.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    http://support.microsoft.com/kb/310816/tr


    la liberte ne meurt jamais.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biocyte
    Biocyte's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

    zahmetli olabilir ama otomatik olarak başlatılan hizmetleri elle baslatmaya ayarla sonra  baglanmayı dene başarısız oldugun her seferinde birini otomatik olarak ayarla böylece hangisinin sorun oldugunu anlarsın. Eğer diyorsan ki cok var bunlarda en temellerini seçerek başlayabilirsin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    Biocyte bunu yazdı:
    -----------------------------

    zahmetli olabilir ama otomatik olarak başlatılan hizmetleri elle baslatmaya ayarla sonra  baglanmayı dene başarısız oldugun her seferinde birini otomatik olarak ayarla böylece hangisinin sorun oldugunu anlarsın. Eğer diyorsan ki cok var bunlarda en temellerini seçerek başlayabilirsin.


    -----------------------------

    aynısını düşündüm hocam bende hocam ama olmadı

    "sonra bilgisyarı tekrar başlatttım gene windows güvenlik duvarını açtım  sonra hizmetlere tıkladım ve baktım bilgisyaarda hangi hizmetler el ile açılmış yani pc hangi işlemleri yapıyor anlamak istedim o açılanların hepsini ototmatik yaptım ama çare olmadı sorun hala devam ediyor"

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://support.microsoft.com/kb/310816/tr


    -----------------------------

    microsoft un bunu yaptığına hayret ettim hocam içime bir umut doğdu hocam bilgisayar yanımda değil ama gittiğimde deniyeceğim.teşekkürler

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    sp3 genelde daha da bok ediyor bilgisayarı. ilk bunu belirtmek istedim, tekrar okuyup bi ara cevap yazacagıma inanıyorum.

    edit :

    cmd'ye Rundll32 setupapi,InstallHinfSection Ndi-Steelhead 132 %windir%\inf\netrass.inf bunu yaz, pesine bilgisayarı yeniden baslat.

    sonra tekrar konsola ;

    Netsh firewall reset bunu yaz. bi reset daha at. güvenlik duvarını da ac. sonucu yaz bi bakalım.


    -----------------------------

    bunu bende görmüşütm hocam ama denedim olmamıştı :/ teşekkürler.

Toplam Hit: 1232 Toplam Mesaj: 7