Bu System Tray Beni Deli Ediyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek
    beyler bu system tray da bazı programların ses denetimcisinin ve batarya gostergesini gostermiyo ama bilgisayarda sorun yok ses cıkıyo sadece system trayda gozukmuyor banada cok lazim bunun gostermesi batarya durumunu falan gormek icin system restore yapıyorum ilk acılısta herseyi gosteriyor sonraki acılıslarda yine aynı sorun cok caresiz durumdayim ya!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek
    valla notebook kulandıgım için  beni cok caresiz bırakıyor beyler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    senin sorunun system tray da ses simgesinin cıkmamasımı

    bassinyourface
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek
    hem o hemde batarya simgesinin cıkmaması yani cıkmyo bazı seyler nasil olabilir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    Ses için Denetim masası\Ses, Konuşma ve Müzik Aygıtları\Ses efekti ve ses aygıtlarına gircen orda görev çubuu kutucuunu sec ses simgesi gelir ama bataryayı bilemiicem

    bassinyourface
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    bide şunu dene calıstır komutuna msconfig yaz başlangıç sekmesinde açılıstaki programlara bak

    bassinyourface
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    BAtarya içinde masaustunde sağ tıkla orda ekran koruyucusuna gel orda ayarlar war ordan bataryayı bu simgeyi goter de olur..

    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    1. Sesi göstermek için,


    Başlat >Ayarlar >Denetim Masası > ses ve müzik zımbırtılarından



    Kırmızı işaretli yerdeki ticki koyacaksın...


    2. Güç için


    Başlat >Ayarlar >Denetim Masası > güç seçeneklerinden



    Kırmızı işaretli yere tick koyacaksın...


    Sistem tepsisine gelir işaretler...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    schumimesut
    schumimesut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2002
    Erkek
    ilgilenen herkese tesekkurler renegadealien onlar bende zaten yapılıydı ama ben cozdum nasil mi tabiiiki format:D
Toplam Hit: 1473 Toplam Mesaj: 9