Bu Windowsun Ta A.Q. : )
-
Beyle benim windows gene goctu actim bu aksam o meshur mavi ekran yarim saniyeligine gorunuyo sonra restart atio pc bende taktim linux cdsini cdrom actim pcyi valla en iyisi linux
-
küfür yasak amk bilmiyonmı?
-
Nerde kufur ettim la hem sen simdi bunu birakta sendeki kalemi nerden bulcaz bi yardimci ol
-
kocaeli li hemşerim bilgisayarında proagent felan yüklümü eğer yüklüyse genelde yaşanır bu türlü sorunlar eğer yüklüyse windowssu baştan kur onu kurma dene bir... cumartesi günü izmitteyim yardımcı olabilirim.........
izmitli... -
Moruk sen nerelisin nerden gelcen seni iyi bi agirlardik ama ben pazarda calisiom sabahtan aksama Eksssssii limon yaatak limon diye bagirioz a.q.
-
hemşerim izmitte oturuyom öğrenciyim
msn ne ekle konuşalım pm attım onu ekle ordan devam edelim -
Dayinin ben linix cdsinden actim pcyi linuxa kuramamki msnyi ben vereyim sana pmden sonra konusuruz ok
-
gönder dayı
-
dur ben web msn den girim
-
Biraz konuşmanı düzeltsen diyorum? Yardım istemesini bilmeden kimse sana yardım etmez, hele hele linux hiç kullanamazsın. Forumda küfüre yer yok, aşağıdaki dökümanla beraber anasayfadaki duyuruları oku!
http://www.belgeler.org/howto/smart-questions.html
Toplam Hit: 1134 Toplam Mesaj: 10
