Bu Yazıcı Nasıl ?
-
merhaba hocalar..
canon un 60-90 liralık yazıcı, tarayıcı , fotokopi özellikli yazıcısına bi yazıcı kadar fiyat ödeyip kartuş almak artık can sıkıcı hale geldi..
kartuşu pahalı olmayan orta derece ( fiyat aralığı 150-250 ) bi yazıcı tavsiyeniz var mıdır ?
şuanda bizim için ön plana çıkan yazıcı :
-
Arkadaşım mürekkep püskürtmeli yazıcılardan uzak dur derim.Bende de var epsonun mürekkebi dolmuyor.hemen bitiyor.ben bu aralar yeni yazıcı almayı düşünüyorum.lazer yazıcı tavsiye ederim.uygun fiyatlı bulursam bende alacam inşallah.Bide daha iyi bilen arkadaşlardan tavsiye alalım bakalım.
-
kendinden dolumlu üst modelini kullanıyorum, ekonomik bi makine.
http://www.bitmeyenkartus.com.tr/CANON-MP-230235-VE-YENI-RENKLI-ve-OCP-MUREKKEPLI-1-Sayfa-Renkli-Baski-001-TL,PR-1797.html
-
ben bu bitmeyen kartuş zımbırtısınan aldım, 1000.çıktımı alıyorum biraz fizik biliyorsan çıkan sorunları rahat atlatırsın, yani hava yaptı mesela boru alım kutu sütün hortumunu soktum boya kabının ağzına üfledim taki boya geri kartuşa girene kadar, 150ye aldım kendini çıkardı bile. ki daha mürekkepler yarı bile olmadı
-
hp 1102 siyah yazıcı. lazer. bi doldurmada rahat 700-750 sayfası var. sorunsuz. yazdır da yazdır. kartuşu 25 liraya dolar.
sınıfımda kullanıp ayrıca 2 sınıfın daha tüm işlerini yapıyorum. 200 liranın altında bulabilirsen hemen al. arada kampanyalarda denk gelir.
direk öneririm.
-
kazasker1 bunu yazdı
hp 1102 siyah yazıcı. lazer. bi doldurmada rahat 700-750 sayfası var. sorunsuz. yazdır da yazdır. kartuşu 25 liraya dolar.
sınıfımda kullanıp ayrıca 2 sınıfın daha tüm işlerini yapıyorum. 200 liranın altında bulabilirsen hemen al. arada kampanyalarda denk gelir.
direk öneririm.
Hocam bende öğretmenim.öğrenci sayım çok.ve haftada 2-3 kez test dağıtıyorum.ben yazıcı aldım ama m.püskürtmeli almıştım.çok pişman oldum.attım bi kenara duruyor öyle.şimdi bende örnek verdiğin gibi bir lazer yazıcı almayı düşünüyorum.bunların kartuşları nerede nasıl doldurulur,dışarda doldurunca bozulma veya kalite düşmesi olurmu. eksileri neler ? biraz bahsedermisin.kararlıyım bugün yarın alacam inşallah.
-
önerileriniz için teşekkürler ancak
tarayıcı , fotokopi özellikli bi makine arayışındayım hocalar..
cihaz önerirseniz daha sevinirim
-
egitek87 bunu yazdıkazasker1 bunu yazdı
hp 1102 siyah yazıcı. lazer. bi doldurmada rahat 700-750 sayfası var. sorunsuz. yazdır da yazdır. kartuşu 25 liraya dolar.
sınıfımda kullanıp ayrıca 2 sınıfın daha tüm işlerini yapıyorum. 200 liranın altında bulabilirsen hemen al. arada kampanyalarda denk gelir.
direk öneririm.
Hocam bende öğretmenim.öğrenci sayım çok.ve haftada 2-3 kez test dağıtıyorum.ben yazıcı aldım ama m.püskürtmeli almıştım.çok pişman oldum.attım bi kenara duruyor öyle.şimdi bende örnek verdiğin gibi bir lazer yazıcı almayı düşünüyorum.bunların kartuşları nerede nasıl doldurulur,dışarda doldurunca bozulma veya kalite düşmesi olurmu. eksileri neler ? biraz bahsedermisin.kararlıyım bugün yarın alacam inşallah.
Hp 1102 kartuşunu hemen hemen her yerde doldurtabilirsin dostum. Ancak tabii ki 1-2 denemeden sonra kendine sağlam bi yer bulman gerek. yani kastettiğim, bazı yerler tam dolum yapamıyor ve 450-500 sayfada kalıyorsun. Ben en son dolum yaptırdığım yerden yaklaşık 700 sayfa basım yaptım ki hazır testlerdeki boyalı bölümler kartuşu epey yedikleri halde.
-
WebJas bunu yazdı
önerileriniz için teşekkürler ancak
tarayıcı , fotokopi özellikli bi makine arayışındayım hocalar..
cihaz önerirseniz daha sevinirim
Dostum o zaman kesinlikle ucuz bi cihaz almamalısın. Çok nanemolla olurlar haberin olsun. O tür makinelerden 3-4 tane eskittim, her seferinde de küfür ede ede attım eskisini. Şöyle düşün;
Bi araban var, hem karada, hem denizde ve hem havada gidebiliyor ve fiyatı da çok ucuz. Ne kadar kalite beklersin?
Mantık budur.
Zaten tarayıcın ve yazıcın varsa fotokopiye ihtiyacın yok. Al bi yazıcı, bi de tarayıcı, kagan rahat olsun, uzun süre de kullan.
-
ofiste hp laserjet 3055 kullanıyorum. kartuşlarını kartus.com.tr den alıyorum muadil kartuş. dolum fiatına geliyor
