Bu YIL Askere Gelecek 86 / 4 Tertipler..
-
SLM arkadaslar..yaklasik 1 aydir sizlerden uzak kaldim,cunku artik ASKERIM :( Ben buradan 86 / 4 tertip arkadaslara seslenmek istiyorum..Ben Meslek Lisesi Bilgisayar - Donanim bolumu acikogretim ogrencisiyim,eger bu askerlik ortaminin bu kadar zor oldugunu bilseydim,ne yapar eder mutlaka 4 yillik universiteyi bitirirdim;malesef gec uyandim..Ben Kutahya - JANDARMA birligindeyim,burada bizi her saniye dogdugumuza pisman ediyorlar..Sizlere tek soylemek istedigim sudur 86 / 4 tertipler; asker ocagina gelecekseniz,mutlaka ya kisa donem,yada ASTEK olarak gelin,benden soylemesi..Geldiginizde anlarsiniz..Kendinize iyi bakin,Kalin saglicakla...SAFAK 435 :(
-
bende 87 modelim :D tırstırttma beni şimdi =P valla bakalım açık öretim birinci sınıfı atlattıkmı iş bitior yaf :D inş az ay askerlik yaparız
-
ooooo torun geliyor. sen ya tertibini bilmiyorsun ya da yanlış yazmışsın. şu an askerde olan en alt devre 86/3. 86/4 ler kasımda bot bağlayacaklar. ama sen illa ben 86/4 üm yani senin has torununum diyosan. sana diyeceğim şey, Şafak 138 Zoruna gitmesin :D geceler uzun. Sizinde bitti ne kaldı ki :D
-
yatmaya gitmiyonuz askere gidiyonuz
sikecekler tabi belanızı
neden askere bu kadar yüklendiklerini düşündün mü hiç? -
açıköğretim üni.sine boşuna yazılmadık a.q. :))) kısa dönemin gözünü seviyim :))) ama bi o.ç. çocuğunu öldürmeden askerden dönmek tam asker olmak deil :)))
-
Removed...
-
85 liyiz ama kasim da yolcuyuz :D
Toplam Hit: 1351 Toplam Mesaj: 7
