folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu YIL Askere Gelecek 86 / 4 Tertipler..



Bu YIL Askere Gelecek 86 / 4 Tertipler..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fearlessalien
    fearlessalien's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    SLM arkadaslar..yaklasik 1 aydir sizlerden uzak kaldim,cunku artik ASKERIM :( Ben buradan 86 / 4 tertip arkadaslara seslenmek istiyorum..Ben Meslek Lisesi Bilgisayar - Donanim bolumu acikogretim ogrencisiyim,eger bu askerlik ortaminin bu kadar zor oldugunu bilseydim,ne yapar eder mutlaka 4 yillik universiteyi bitirirdim;malesef gec uyandim..Ben Kutahya - JANDARMA birligindeyim,burada bizi her saniye dogdugumuza pisman ediyorlar..Sizlere tek soylemek istedigim sudur 86 / 4 tertipler; asker ocagina gelecekseniz,mutlaka ya kisa donem,yada ASTEK olarak gelin,benden soylemesi..Geldiginizde anlarsiniz..Kendinize iyi bakin,Kalin saglicakla...SAFAK 435 :(

    "Söz konusu vatan ise, gerisi teferruattır"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    bende 87 modelim :D tırstırttma beni şimdi =P valla bakalım açık öretim birinci sınıfı atlattıkmı iş bitior yaf :D inş az ay askerlik yaparız
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thehunturk
    thehunturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    ooooo torun geliyor. sen ya tertibini bilmiyorsun ya da yanlış yazmışsın. şu an askerde olan en alt devre 86/3. 86/4 ler kasımda bot bağlayacaklar. ama sen illa ben 86/4 üm yani senin has torununum diyosan. sana diyeceğim şey, Şafak 138 Zoruna gitmesin :D geceler uzun. Sizinde bitti ne kaldı ki :D

    Adsense Gelirli Siteler
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    yatmaya gitmiyonuz askere gidiyonuz
    sikecekler tabi belanızı
    neden askere bu kadar yüklendiklerini düşündün mü hiç?

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    açıköğretim üni.sine boşuna yazılmadık a.q. :))) kısa dönemin gözünü seviyim :))) ama bi o.ç. çocuğunu öldürmeden askerden dönmek tam asker olmak deil :)))

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    85 liyiz ama kasim da yolcuyuz :D

    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
Toplam Hit: 1351 Toplam Mesaj: 7