Buffalo Nas Serisi Kullanan?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    http://www.buffalotech.com/products/network-storage/home-and-small-office/linkstation-pro-1

     

    Yukardaki linkteki ürün var elimde. 1 Senedir kullanıyorum. Arayüzünde yeni güncelleme yok diyor ama sitesinde yeni güncellemeler var. Cihazdan kullanan varsa bu firmware güncellemesini windows arayüzüyle yapınca veriler kayboluyor mu bilen var mı? İçerisinde 2 tb hdd takılı ve full dolu güncelleme fw de hdd kuruyor başlatıyor bu cihaz. Boşuna çalışan cihazla uğraşmayalım tekrar kullanan bilen? 


    Syntax error..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    +Up


    Syntax error..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    buffalo türkiye temsilciliğini açtı ara sor hocam ? ürün bende olsa ben arar sorardım. (geçen microsoft türkiye ile sohbet ettik gayet ilgilendilr :)

    facebook offical

    https://www.facebook.com/BuffaloTR

    Teknik Destek Iletisim

     Türkiye
    Tel: 00800 448820877
    Iletisim ›

    Pazartesi-Cuma (09:30-18:00)

    PanxeR tarafından 28/Tem/13 01:30 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Sağol pazartesi bakıcaz artık..


    Syntax error..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Bende zyxel in nas cihazı var. Gram bilgi kaybolmadan güncelleyebiliyorum. Hd dekileri geçtim tanımladığım kullanıcı adı,şifreleri,dizin hakları vb.de kaybolmuyor. Kendisi güncelleme var diyor zaten. Kendi kendine indirip kuruyor.
    Yeniden başlatıyorum o kadar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Buffalo bildiğim kadarıyla japon malı bir marka. Türkiye pazarında son 2 yıldır görmeye başladım kendilerini. Çok övüyorlar çok sağlam diyorlar. Memnun musun hocam?


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Çok harika bir cihaz aylardır açık tık yok. Sitesinde özellikleri yazıyor zaten detaya gerek yok. Ama dediğin gibi japon malı olduğu için detaylı bilgi bulamadım sistem şu anda türkçe modifiyeli olsa gerek o yüzden updateleri görmüyor kendi arayüzünden ve güncelleme yok diyor. Windows ortamında yazılımı var fakat ondada yabancı olduğu için girmiyorum ama zannederim ki veriler kaybolmaz.


    Syntax error..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    watervay bunu yazdı

    Çok harika bir cihaz aylardır açık tık yok. Sitesinde özellikleri yazıyor zaten detaya gerek yok. Ama dediğin gibi japon malı olduğu için detaylı bilgi bulamadım sistem şu anda türkçe modifiyeli olsa gerek o yüzden updateleri görmüyor kendi arayüzünden ve güncelleme yok diyor. Windows ortamında yazılımı var fakat ondada yabancı olduğu için girmiyorum ama zannederim ki veriler kaybolmaz.

    Manuel update yok mu hocam? Yani resmi web sistesinden firmwire indirip cihasa yukleyip kurdurtmak gibi?


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Arkadaşlar çözdüm sağolun. Parolalar dahil hiçbişey silinmiyor öğrenmiş oldum :) 


    Syntax error..
Toplam Hit: 1043 Toplam Mesaj: 9