

Buffalo Nas Serisi Kullanan?
-
http://www.buffalotech.com/products/network-storage/home-and-small-office/linkstation-pro-1
Yukardaki linkteki ürün var elimde. 1 Senedir kullanıyorum. Arayüzünde yeni güncelleme yok diyor ama sitesinde yeni güncellemeler var. Cihazdan kullanan varsa bu firmware güncellemesini windows arayüzüyle yapınca veriler kayboluyor mu bilen var mı? İçerisinde 2 tb hdd takılı ve full dolu güncelleme fw de hdd kuruyor başlatıyor bu cihaz. Boşuna çalışan cihazla uğraşmayalım tekrar kullanan bilen?
-
+Up
-
buffalo türkiye temsilciliğini açtı ara sor hocam ? ürün bende olsa ben arar sorardım. (geçen microsoft türkiye ile sohbet ettik gayet ilgilendilr :)
facebook offical
https://www.facebook.com/BuffaloTR
Teknik Destek Iletisim

Türkiye
Tel: 00800 448820877
Iletisim ›
PanxeR tarafından 28/Tem/13 01:30 tarihinde düzenlenmiştirPazartesi-Cuma (09:30-18:00) -
Sağol pazartesi bakıcaz artık..
-
Bende zyxel in nas cihazı var. Gram bilgi kaybolmadan güncelleyebiliyorum. Hd dekileri geçtim tanımladığım kullanıcı adı,şifreleri,dizin hakları vb.de kaybolmuyor. Kendisi güncelleme var diyor zaten. Kendi kendine indirip kuruyor.
Yeniden başlatıyorum o kadar. -
Buffalo bildiğim kadarıyla japon malı bir marka. Türkiye pazarında son 2 yıldır görmeye başladım kendilerini. Çok övüyorlar çok sağlam diyorlar. Memnun musun hocam?
-
Çok harika bir cihaz aylardır açık tık yok. Sitesinde özellikleri yazıyor zaten detaya gerek yok. Ama dediğin gibi japon malı olduğu için detaylı bilgi bulamadım sistem şu anda türkçe modifiyeli olsa gerek o yüzden updateleri görmüyor kendi arayüzünden ve güncelleme yok diyor. Windows ortamında yazılımı var fakat ondada yabancı olduğu için girmiyorum ama zannederim ki veriler kaybolmaz.
-
watervay bunu yazdı
Çok harika bir cihaz aylardır açık tık yok. Sitesinde özellikleri yazıyor zaten detaya gerek yok. Ama dediğin gibi japon malı olduğu için detaylı bilgi bulamadım sistem şu anda türkçe modifiyeli olsa gerek o yüzden updateleri görmüyor kendi arayüzünden ve güncelleme yok diyor. Windows ortamında yazılımı var fakat ondada yabancı olduğu için girmiyorum ama zannederim ki veriler kaybolmaz.
Manuel update yok mu hocam? Yani resmi web sistesinden firmwire indirip cihasa yukleyip kurdurtmak gibi?
-
Arkadaşlar çözdüm sağolun. Parolalar dahil hiçbişey silinmiyor öğrenmiş oldum :)