folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bugun Pazardi...



Bugun Pazardi...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Evdeyim yine boktan gecen  bol alkollu bi gecenin sabahi.siradan sicak bi Antalya sabahi.ayni zamanda nemli ve yapiskan.eger sigara iciyo olsaydim bir tane yakacak oldugum sabahlarimdandi.(1 ocak 2006 da biraktim)benim ufak kanis badi balkondan karsida guzel bi kiz gormus ki kesin ona havliyodu bazen akli dengesinin insanlarla ayni seviyelerde oldugunu dusunuyorum badi nin.yatagimin basucunda dort te biri yenmis pizza duruyo.karsimda hemen bilgisayar da bi suru mail  gelmis ki onemliler hepsi yirtila yirtila koselerine cekilmisler ilgilenen olmadigi icin.postacilarin kolilerinin arasindan lavabonun oldugu kisa ama uzun engelli bolumu gecebilmistim.ilkonce irkildim aynadaki ben isem  o silueti uzun zamandir gormemistim.kafami kaldirirmama engel olan kapinin ustundeki bir kopca gecenlerde beni tavlamayi basaran bi sogortaci kizin sutyeni olmaliydi ihtiyacini gormus gururlu bi nesne olarak kapinin ustundeki gorevine sonverdim bi piskeyle.ikinci darbe onu  cop kovasina soktu.genelde her sabah benzeri oldugu icin bu  sabahin herhangi bir ozelligi yoktu.sadece ben uyumaya calisiyordum.tabii ama bugun davetli oldugum bi kaynasma barbekusu vardi.kandirikci insanlarin birbirlerine siritarak bakacaklari bi kaynasma olacakti eminim.yine kocaman popolarinin arasinda kukulu  kizlar ordovrlerimizivereceklerdi.tabii onlarda siritarak.emektar 87 taunusumun sol arka terkelegi patlamis yine.portakalcicegi taksisinin sari taksileri bos durmasinlar.beni istedigim yere gotureceklerdi bende taunus a acimasiz kufurler ederek tabii.giderken bi melodi beni rahatsiz etti surekli ^İm gonna take off trouble my money ... diye bi melodi.bu pazar bu kadar acimasizdi.duygularim asinmis bi sekilde butun gunu cope atmak en iyisiydi...


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxDreameR
    MaxDreameR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    oh oh çok güzel anatmışssın hocam..bazen banada böyle şeler oluo aklımda gecioda yazsam dökemem kagıda işte=p

    " ' "
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Hoca sen roman yaz be... Valla...

    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    aga anlatım şeklin mükemmel bravo

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpermMan
    SpermMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Hocam Tam Yazar Olacak Adammışsın Vesselam Yani Piskoloji Ve Kabiliyetinin Ortak Eserleri Defalarca Ortaya Çıkacak Yazar Olsan Kitaplarını Mutlaka Okurdum Başka Şeylerde Yazsana Sadece Bi Tavsiye..

    Yalnız Yazı Fontun Güzel Değil :(


    -
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    yazar aşağıdaki anlatım şekillerinden hangisine başvurmamıştır

    Tanık gösterme
    Betimleme
    Öyküleme
    Sürükleme
    İtekleme
    :P :D

     

    yazı güzel  ;)


    sanılanın aksine...
Toplam Hit: 879 Toplam Mesaj: 6