Bugun Pazardi...
-
Evdeyim yine boktan gecen bol alkollu bi gecenin sabahi.siradan sicak bi Antalya sabahi.ayni zamanda nemli ve yapiskan.eger sigara iciyo olsaydim bir tane yakacak oldugum sabahlarimdandi.(1 ocak 2006 da biraktim)benim ufak kanis badi balkondan karsida guzel bi kiz gormus ki kesin ona havliyodu bazen akli dengesinin insanlarla ayni seviyelerde oldugunu dusunuyorum badi nin.yatagimin basucunda dort te biri yenmis pizza duruyo.karsimda hemen bilgisayar da bi suru mail gelmis ki onemliler hepsi yirtila yirtila koselerine cekilmisler ilgilenen olmadigi icin.postacilarin kolilerinin arasindan lavabonun oldugu kisa ama uzun engelli bolumu gecebilmistim.ilkonce irkildim aynadaki ben isem o silueti uzun zamandir gormemistim.kafami kaldirirmama engel olan kapinin ustundeki bir kopca gecenlerde beni tavlamayi basaran bi sogortaci kizin sutyeni olmaliydi ihtiyacini gormus gururlu bi nesne olarak kapinin ustundeki gorevine sonverdim bi piskeyle.ikinci darbe onu cop kovasina soktu.genelde her sabah benzeri oldugu icin bu sabahin herhangi bir ozelligi yoktu.sadece ben uyumaya calisiyordum.tabii ama bugun davetli oldugum bi kaynasma barbekusu vardi.kandirikci insanlarin birbirlerine siritarak bakacaklari bi kaynasma olacakti eminim.yine kocaman popolarinin arasinda kukulu kizlar ordovrlerimizivereceklerdi.tabii onlarda siritarak.emektar 87 taunusumun sol arka terkelegi patlamis yine.portakalcicegi taksisinin sari taksileri bos durmasinlar.beni istedigim yere gotureceklerdi bende taunus a acimasiz kufurler ederek tabii.giderken bi melodi beni rahatsiz etti surekli ^İm gonna take off trouble my money ... diye bi melodi.bu pazar bu kadar acimasizdi.duygularim asinmis bi sekilde butun gunu cope atmak en iyisiydi...
-
oh oh çok güzel anatmışssın hocam..bazen banada böyle şeler oluo aklımda gecioda yazsam dökemem kagıda işte=p
-
Hoca sen roman yaz be... Valla...
-
aga anlatım şeklin mükemmel bravo
-
Hocam Tam Yazar Olacak Adammışsın Vesselam Yani Piskoloji Ve Kabiliyetinin Ortak Eserleri Defalarca Ortaya Çıkacak Yazar Olsan Kitaplarını Mutlaka Okurdum Başka Şeylerde Yazsana Sadece Bi Tavsiye..
Yalnız Yazı Fontun Güzel Değil :(
-
yazar aşağıdaki anlatım şekillerinden hangisine başvurmamıştır
Tanık gösterme
Betimleme
Öyküleme
Sürükleme
İtekleme
:P :Dyazı güzel ;)
