folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Bugunkü Ehliyet Sınavına Giren Varmı



Bugunkü Ehliyet Sınavına Giren Varmı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadşlar Bugunkü Ehliyet Sınavına Giren Varmı Sorular Sizce Nasildi Zorlandıgınız Soru Neydi Cevap Ne Verdiniz

    Ben ilk yardımda abc siinde a nedir diye zorlandım ama dogru cevaplamışım

    kavşaklarda dönüşler nasil olur sola geniş saga dar kavisle cevap verdim

    takıldıgım araçta kışlık bakımda ne yapılmalı diye şık vardı

    I akü

    II antifiriz

    III lastik bakımı

     şıklardan D I II III  de seçtim

    eger bunlar dogru ise hepsi yüz olacak testin

     


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    ottomanmurat bunu yazdı

    Arkadşlar Bugunkü Ehliyet Sınavına Giren Varmı Sorular Sizce Nasildi Zorlandıgınız Soru Neydi Cevap Ne Verdiniz

    Ben ilk yardımda abc siinde a nedir diye zorlandım ama dogru cevaplamışım

    kavşaklarda dönüşler nasil olur sola geniş saga dar kavisle cevap verdim

    takıldıgım araçta kışlık bakımda ne yapılmalı diye şık vardı

    I akü

    II antifiriz

    III lastik bakımı

     şıklardan D I II III  de seçtim

    eger bunlar dogru ise hepsi yüz olacak testin

     

     birinin okadar motor sorusu ilkyardim vs den %100 cikaripda  bu soruda supeye dusmesi cidden sasirtici


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beykozluu
    beykozluu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    D şıkkı doğru cevap


    TopLumda Hep itiLirz SanmaKi Buna iSteKLiyiz, Biz SadeCe SevdiKLerimizin eSeriyiz..!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Ben hiç çalışmadım.Sadece geçen yıla ait 3 testi çözüp yanlışlarımı düzelttim.Hayatımda direksiyona geçmiş değilim.Gece gündüz çalışan bir kaç arkadaşım vardı.Bazıları ellerinde tüm işaret ve semboller ezberlemeye çalışıyordu.İnsan önce bir geçmiş yıllarda neler olmuş bakar ki neye girdiğini anlasın.Sanırım çoğundan yüksek not alacağım


    Wordpressten tiksiniyorum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    toplam 1 saat calıstım gecen sene cıkan sorulara baktım sadece yetmedı :) 3-4 yıl bakmak lazım hıc kasamam valla araba almaya daha var illakı ehlıyet alırız :)


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeg392
    zeg392's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    İlk yardımın ilk sorusunu yanlış cevaplamışım ama sınavdan beklentim yüksek üçündende 90 altı beklemiyorum çalıştığım sorular hep hayırlısı bakalım.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    6 senedir ehliyet sahibiyim. İtiraf etmeliyim ki akü'nün kontrol edilmesine gerek yok diye biliyordum. Kız arkadaşım girdi bugünkü sınava.. Dün onunula birkaç soru çözerken geçmiş yıllardan bu soruya denk geldik. o, senin dediğin gibi 1,2,3 olan şıkkı söyledi ben de hayır aküye gerek yok dedim. Sınav'da çıkmış bu soru şansa :) Benim yüzümden yanlış yaptı. toplamda 3 yanlışı var o kadar emin.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    tataryigit bunu yazdı

    6 senedir ehliyet sahibiyim. İtiraf etmeliyim ki akü'nün kontrol edilmesine gerek yok diye biliyordum. Kız arkadaşım girdi bugünkü sınava.. Dün onunula birkaç soru çözerken geçmiş yıllardan bu soruya denk geldik. o, senin dediğin gibi 1,2,3 olan şıkkı söyledi ben de hayır aküye gerek yok dedim. Sınav'da çıkmış bu soru şansa :) Benim yüzümden yanlış yaptı. toplamda 3 yanlışı var o kadar emin.

    Hocam bende 2 yıllık ehliyet sahibiyim(babam şöför) bende yeni duydum :D ben sürekli yapıyorum ondan herhalde :)) bide ehliyet kursunda hocamızn dediği sağlık dan doktorlar bile kalabiliyormuş :))) çünkü teorik ile pratik arasında cok fark malesef...Hor görme kendini yani :D 


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Ben Geçmiş çogu teste bakmıştım ciklanların cogu çıkmiş çalıştıgım yerlerden gelmiş ama bu iki soru hiç testlerde gelmemişti

    kursta 100 alacam diye idda etmiştim inşallah olur

    motor konusu benim için kolay motor söker yaparım arkadşım sagolsun baya bir tamirciligi ogretti

     


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Konu eskimiş cevap Yazmamişim 100 Aldım Ehliyetten :D


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
Toplam Hit: 2643 Toplam Mesaj: 10