Bugunkü Ehliyet Sınavına Giren Varmı
-
Arkadşlar Bugunkü Ehliyet Sınavına Giren Varmı Sorular Sizce Nasildi Zorlandıgınız Soru Neydi Cevap Ne Verdiniz
Ben ilk yardımda abc siinde a nedir diye zorlandım ama dogru cevaplamışım
kavşaklarda dönüşler nasil olur sola geniş saga dar kavisle cevap verdim
takıldıgım araçta kışlık bakımda ne yapılmalı diye şık vardı
I akü
II antifiriz
III lastik bakımı
şıklardan D I II III de seçtim
eger bunlar dogru ise hepsi yüz olacak testin
-
ottomanmurat bunu yazdı
Arkadşlar Bugunkü Ehliyet Sınavına Giren Varmı Sorular Sizce Nasildi Zorlandıgınız Soru Neydi Cevap Ne Verdiniz
Ben ilk yardımda abc siinde a nedir diye zorlandım ama dogru cevaplamışım
kavşaklarda dönüşler nasil olur sola geniş saga dar kavisle cevap verdim
takıldıgım araçta kışlık bakımda ne yapılmalı diye şık vardı
I akü
II antifiriz
III lastik bakımı
şıklardan D I II III de seçtim
eger bunlar dogru ise hepsi yüz olacak testin
birinin okadar motor sorusu ilkyardim vs den %100 cikaripda bu soruda supeye dusmesi cidden sasirtici
-
D şıkkı doğru cevap
-
Ben hiç çalışmadım.Sadece geçen yıla ait 3 testi çözüp yanlışlarımı düzelttim.Hayatımda direksiyona geçmiş değilim.Gece gündüz çalışan bir kaç arkadaşım vardı.Bazıları ellerinde tüm işaret ve semboller ezberlemeye çalışıyordu.İnsan önce bir geçmiş yıllarda neler olmuş bakar ki neye girdiğini anlasın.Sanırım çoğundan yüksek not alacağım
-
toplam 1 saat calıstım gecen sene cıkan sorulara baktım sadece yetmedı :) 3-4 yıl bakmak lazım hıc kasamam valla araba almaya daha var illakı ehlıyet alırız :)
-
İlk yardımın ilk sorusunu yanlış cevaplamışım ama sınavdan beklentim yüksek üçündende 90 altı beklemiyorum çalıştığım sorular hep hayırlısı bakalım.
-
6 senedir ehliyet sahibiyim. İtiraf etmeliyim ki akü'nün kontrol edilmesine gerek yok diye biliyordum. Kız arkadaşım girdi bugünkü sınava.. Dün onunula birkaç soru çözerken geçmiş yıllardan bu soruya denk geldik. o, senin dediğin gibi 1,2,3 olan şıkkı söyledi ben de hayır aküye gerek yok dedim. Sınav'da çıkmış bu soru şansa :) Benim yüzümden yanlış yaptı. toplamda 3 yanlışı var o kadar emin.
-
tataryigit bunu yazdı
6 senedir ehliyet sahibiyim. İtiraf etmeliyim ki akü'nün kontrol edilmesine gerek yok diye biliyordum. Kız arkadaşım girdi bugünkü sınava.. Dün onunula birkaç soru çözerken geçmiş yıllardan bu soruya denk geldik. o, senin dediğin gibi 1,2,3 olan şıkkı söyledi ben de hayır aküye gerek yok dedim. Sınav'da çıkmış bu soru şansa :) Benim yüzümden yanlış yaptı. toplamda 3 yanlışı var o kadar emin.
Hocam bende 2 yıllık ehliyet sahibiyim(babam şöför) bende yeni duydum :D ben sürekli yapıyorum ondan herhalde :)) bide ehliyet kursunda hocamızn dediği sağlık dan doktorlar bile kalabiliyormuş :))) çünkü teorik ile pratik arasında cok fark malesef...Hor görme kendini yani :D
-
Ben Geçmiş çogu teste bakmıştım ciklanların cogu çıkmiş çalıştıgım yerlerden gelmiş ama bu iki soru hiç testlerde gelmemişti
kursta 100 alacam diye idda etmiştim inşallah olur
motor konusu benim için kolay motor söker yaparım arkadşım sagolsun baya bir tamirciligi ogretti
-
Konu eskimiş cevap Yazmamişim 100 Aldım Ehliyetten :D
