Bulaşık Mak Önerisi
-
Arkadaslar selamlar
Yeni bir bulaşık makinesi alacağım
Bütçem 10-12
Önerebileceğiniz cihaz var mı?
Vestfrost altus hoover gibi markalar çıkıyor hep önüme bilgim yok markalarla ilgili
-
valla bizim evde arçeliğin en baz modeli var. Makinede 40 tane program olsa yine dönüp dolaşıp 3 programı kullanıyosun :)
-
bende arçelik var hep hızlı yıkama var 60 DK onu kullanıyorum yıllardır. Servisi ve çalışmasından memnunum, sessiz.
-
Geçen ay aldık, hanım gayet memnun. 1500 lira verip garantiyi de 4 yıl uzattım 3+4= 7 yıl garantili. 7 yıldan sonra ne zaman bozulursa hurdaya ayırıp yenisini alırım.
Altus AL 445 NSX
-
Samsung 11 kg var bende ağır derecede memnunum biri aldırdı bana ulan bazen yanına gidiyorum acaba çalışıyor mu diye sivrisinekten sessiz, bence hiç acıma al.
Zeytun-i tarafından 09/Eki/24 22:05 tarihinde düzenlenmiştir
-
Zeytun-i bunu yazdı
Samsung 11 kg var bende ağır derecede memnunum biri aldırdı bana ulan bazen yanına gidiyorum acaba çalışıyor mu diye sivrisinekten sessiz, bence hiç acıma al.

Sayın hocam bu bulaşık makinası değil sanki :)
-
edit: çift mesaj olmuş
mehmetdiyebiri tarafından 10/Eki/24 00:45 tarihinde düzenlenmiştir -
Zeytun-i bunu yazdı
Samsung 11 kg var bende ağır derecede memnunum biri aldırdı bana ulan bazen yanına gidiyorum acaba çalışıyor mu diye sivrisinekten sessiz, bence hiç acıma al.

Adam sırf makinasını övmek için bodozlama girmiş ya la konuya :D
-
Hocam 18.04.2016' dan beri Profilo BM5220MG modelini kullanıyoruz. Memnunuz. Aynı model var mı emin değilim ama benzerlerini tavsiye ederim.
BaD_BoYs tarafından 10/Eki/24 09:50 tarihinde düzenlenmiştir
