Bulaşık Mak Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErastoX
    ErastoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2024
    Erkek

    Arkadaslar selamlar

    Yeni bir bulaşık makinesi alacağım 

    Bütçem 10-12

    Önerebileceğiniz cihaz var mı?

    Vestfrost altus hoover gibi markalar çıkıyor hep önüme bilgim yok markalarla ilgili

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    valla bizim evde arçeliğin en baz modeli var. Makinede 40 tane program olsa yine dönüp dolaşıp 3 programı kullanıyosun :) 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    bende arçelik var hep hızlı yıkama var 60 DK onu kullanıyorum yıllardır. Servisi ve çalışmasından memnunum, sessiz.


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetdiyebiri
    mehmetdiyebiri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2010
    Erkek

    Geçen ay aldık, hanım gayet memnun. 1500 lira verip garantiyi de 4 yıl uzattım 3+4= 7 yıl garantili. 7 yıldan sonra ne zaman bozulursa hurdaya ayırıp yenisini alırım.

     

    https://m.n11.com/urun/altus-al-445-nsx-5-programli-14-kisilik-bulasik-makinesi-1971297?magaza=altekdtm

    Altus AL 445 NSX


    PUHU Leather Goods - https://www.instagram.com/puhuleathergoods
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Samsung  11 kg var bende ağır derecede memnunum biri aldırdı bana ulan bazen yanına gidiyorum acaba çalışıyor mu diye sivrisinekten sessiz, bence hiç acıma al.

     

     

    Zeytun-i tarafından 09/Eki/24 22:05 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetdiyebiri
    mehmetdiyebiri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2010
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    Samsung  11 kg var bende ağır derecede memnunum biri aldırdı bana ulan bazen yanına gidiyorum acaba çalışıyor mu diye sivrisinekten sessiz, bence hiç acıma al.

     

     

    Sayın hocam bu bulaşık makinası değil sanki :)


    PUHU Leather Goods - https://www.instagram.com/puhuleathergoods
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetdiyebiri
    mehmetdiyebiri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2010
    Erkek

    edit: çift mesaj olmuş

    mehmetdiyebiri tarafından 10/Eki/24 00:45 tarihinde düzenlenmiştir

    PUHU Leather Goods - https://www.instagram.com/puhuleathergoods
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    Samsung  11 kg var bende ağır derecede memnunum biri aldırdı bana ulan bazen yanına gidiyorum acaba çalışıyor mu diye sivrisinekten sessiz, bence hiç acıma al.

    Adam sırf makinasını övmek için bodozlama girmiş ya la konuya :D


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam 18.04.2016' dan beri Profilo BM5220MG modelini kullanıyoruz. Memnunuz. Aynı model var mı emin değilim ama benzerlerini tavsiye ederim.

    https://www.profilo.com/urun-listesi/arsiv/BM5220MG#/Tabs=section-technical-overview/Togglebox=manuals/

    BaD_BoYs tarafından 10/Eki/24 09:50 tarihinde düzenlenmiştir

    .
Toplam Hit: 454 Toplam Mesaj: 5
bulasik makinesi