folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bunu Bilene Benden Rep:)



Bunu Bilene Benden Rep:)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    altuca
    altuca's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    arkadaşlar pc ye şifre konuldu onun haberi olmadan nasıl girebilirim

    şifre kırılmayacak


    üç beş soysuzun ardından zağarlık yapamam,hele hak namına haksızlığa ölsem tapamam
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Pc AçıLırken F8 e Bas GüvenLi Kipte Aç

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    altuca
    altuca's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    orada şifreyi kaldırmış oluruz şifreyi kırmadan veya şifreyi öğrenme olanaklarımız var mı onu demek istiyoruım

    üç beş soysuzun ardından zağarlık yapamam,hele hak namına haksızlığa ölsem tapamam
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    ByALeX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Pc AçıLırken F8 e Bas GüvenLi Kipte Aç
    -----------------------------

    O zaman şifre sormuyor mu ? Oturum açılırken Ctrl+Alt+Del de çıkan Kullanıcı adı parola yerinde Kullanıcı adına Administrator yaz şifreyi boş geç, eğer şifre koymamıssa girersin. Koymussa kırmadan giremezsin. Güvenli mod dahil giremezsin... 


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    hatırladıgım kadarı ile bi program vardi. inan ismini hatirlmaiorum ama keyloger mantıgı ile calısıor. bilgisayarı actıgın zaman windows baslamadan once bi tusa bastıgında o progaramın kayıtlarına ulasabiliordun... ama araman gerekecek sanırım cunku o programın ismini unuttum. bu yuzden donload adreside veremeyecegim. ama mumkun oldugunu solemek istedim. biz bu yontemle okulda hocanın pcne girip odasında sınav sorularını almıstık. sifre degisse anlardı birinin kurcukladıgını... daha fazla yardımcı olmak isterdim. uzgunum

    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    bak şimdi hoja...

    eğer pc ye girmek istiyosan ve şifrenin de kırılmamasını istiyosan...böle yapacaksın (eğer güvenli mod şifreli değilse..yok şifreliyse pıf olursun :D )

    karşılama ekranında 2 defa ctrl+alt+deleteye bas..karşına bi ekran çıkacak.o ekrana kullanıcı adı yerine administrator yaz (harfi harfine aynı olacak) entera bas açılır :) (eğer güvenli mod şifreli değilse)

     ha bu arada sen pc yi şifreli olduğu halde şifresiz açmak istiyosan sen kesin 10-14 yaş arası bi vatandaşsın :D ha bu arada bildiğim kadarıyla bu forumda rep yok :) (en azından ben 1 senedir hiç görmedim)


    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Winternal diye bi program var , once biostan cd boot yapıyorsun sonra bu cd yı takıyosun  aynı xp ekranı gelıyor ordan passwordu degıstırebılıyosun. Ayrıca programın recovery işlemide yapıyor olması pek bir guzel.

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hadi beyler repleri göreyim :D ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uchak
    uchak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek

    ADMINISTRATOR oturumu şifrelimi?

    değilse ordan gir? 


    HEPİMİZ ÖLÜCEZ!!! http://www.pardus.org.tr
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    altuca
    altuca's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    administratore şifre konulmuş ayrıca Winternal programını indirdim 220mb bu nero kalıbında yazdırdım boot tan cd görüyo fakat dediğin gibi de bir xp ekranı gelmiyo direk şifre geliyo....

     

     


    üç beş soysuzun ardından zağarlık yapamam,hele hak namına haksızlığa ölsem tapamam
Toplam Hit: 1317 Toplam Mesaj: 10