Bunu Bilene Benden Rep:)
-
arkadaşlar pc ye şifre konuldu onun haberi olmadan nasıl girebilirim
şifre kırılmayacak
-
Pc AçıLırken F8 e Bas GüvenLi Kipte Aç
-
orada şifreyi kaldırmış oluruz şifreyi kırmadan veya şifreyi öğrenme olanaklarımız var mı onu demek istiyoruım
-
ByALeX bunu yazdı:
-----------------------------
Pc AçıLırken F8 e Bas GüvenLi Kipte Aç
-----------------------------O zaman şifre sormuyor mu ? Oturum açılırken Ctrl+Alt+Del de çıkan Kullanıcı adı parola yerinde Kullanıcı adına Administrator yaz şifreyi boş geç, eğer şifre koymamıssa girersin. Koymussa kırmadan giremezsin. Güvenli mod dahil giremezsin...
-
hatırladıgım kadarı ile bi program vardi. inan ismini hatirlmaiorum ama keyloger mantıgı ile calısıor. bilgisayarı actıgın zaman windows baslamadan once bi tusa bastıgında o progaramın kayıtlarına ulasabiliordun... ama araman gerekecek sanırım cunku o programın ismini unuttum. bu yuzden donload adreside veremeyecegim. ama mumkun oldugunu solemek istedim. biz bu yontemle okulda hocanın pcne girip odasında sınav sorularını almıstık. sifre degisse anlardı birinin kurcukladıgını... daha fazla yardımcı olmak isterdim. uzgunum
-
bak şimdi hoja...
eğer pc ye girmek istiyosan ve şifrenin de kırılmamasını istiyosan...böle yapacaksın (eğer güvenli mod şifreli değilse..yok şifreliyse pıf olursun :D )
karşılama ekranında 2 defa ctrl+alt+deleteye bas..karşına bi ekran çıkacak.o ekrana kullanıcı adı yerine administrator yaz (harfi harfine aynı olacak) entera bas açılır :) (eğer güvenli mod şifreli değilse)
ha bu arada sen pc yi şifreli olduğu halde şifresiz açmak istiyosan sen kesin 10-14 yaş arası bi vatandaşsın :D ha bu arada bildiğim kadarıyla bu forumda rep yok :) (en azından ben 1 senedir hiç görmedim)
-
Winternal diye bi program var , once biostan cd boot yapıyorsun sonra bu cd yı takıyosun aynı xp ekranı gelıyor ordan passwordu degıstırebılıyosun. Ayrıca programın recovery işlemide yapıyor olması pek bir guzel.
-
hadi beyler repleri göreyim :D ?
-
ADMINISTRATOR oturumu şifrelimi?
değilse ordan gir?
-
administratore şifre konulmuş ayrıca Winternal programını indirdim 220mb bu nero kalıbında yazdırdım boot tan cd görüyo fakat dediğin gibi de bir xp ekranı gelmiyo direk şifre geliyo....
