folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Bunu Da Ben Yaptım(Video İle)



Bunu Da Ben Yaptım(Video İle)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    arkadaşlar bu benim ilk yaptığım programım sağolsunlar exploit ve zumsuk video çekerek çok yardımcı oldular onlara çok teşekkür ediyorum



    http://rapidshare.de/files/15079286/serverc_.rar.html


    inşallah beğenirsiniz beğenmezsenizde normail birşey acemi işi:D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bunu görünce o kadar sewindim ki.demek ki wideo bi işe yaramış. şimdi bunu geliştireblir weya bunun Kodlarınla yeni şeyler yapabilirsin.Tebrik ederim.

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    teşekkür ederim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coyote
    coyote's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    walla güzel olmuş yaaww normal ie den daha hızlı giriyo sitelere
    başarılarının devamını bekliyoz koray

    azimle sıçan duvarı delermiş.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    daha iyi olmaya çalışıyorum herşey için saolun
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    ya bir de ben birşey sölücem mesela bu programı açınca müzik çalmasını istiyorum yapabilirmiyim????
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    uzun çalacak bi tür mp3 gibi şarkı bitince yeniden otomatik olarak yeniden başlayacak
Toplam Hit: 1427 Toplam Mesaj: 7