Bunu Yapabilecek Bir Dahi Varmı Aramızda ?
-
hedefi,hareket algılayıcı bir program vasıtasıyla kamera var sanırım . Bu aleti bulmam lazım :D ama nerden ?
-
süpermiş. artık oyunlardaki hileler reele sıçradı be :D
-
dahi derken ? ahah? biraz image proccessing, kalman filter, 2 servo kullanılarak rahatça yapılabilcek bişey daha once yapmıştım. hatta o projem sayesinde aselsanın silah moderniasyon müdürüyle tanışmıştım. numaramı falan almıştı adam bana ulaşmak için
-
BeelzeBuB bunu yazdı:
-----------------------------
dahi derken ? ahah? biraz image proccessing, kalman filter, 2 servo kullanılarak rahatça yapılabilcek bişey daha once yapmıştım. hatta o projem sayesinde aselsanın silah moderniasyon müdürüyle tanışmıştım. numaramı falan almıştı adam bana ulaşmak için
-----------------------------aman dur yw o zaman arada sende 6. kişi olma sakın :D 5 kişi intihar etmişti :(
şaka maka bunu yaparsan sana bir çok müşteri bulabilirim. maliyeti konusunda pm den mesaj atabilirsin .
-
zigana bunu yazdı:
-----------------------------BeelzeBuB bunu yazdı:
-----------------------------
dahi derken ? ahah? biraz image proccessing, kalman filter, 2 servo kullanılarak rahatça yapılabilcek bişey daha once yapmıştım. hatta o projem sayesinde aselsanın silah moderniasyon müdürüyle tanışmıştım. numaramı falan almıştı adam bana ulaşmak için
-----------------------------aman dur yw o zaman arada sende 6. kişi olma sakın :D 5 kişi intihar etmişti :(
şaka maka bunu yaparsan sana bir çok müşteri bulabilirim. maliyeti konusunda pm den mesaj atabilirsin .
-----------------------------
İntihar etmemişlerdi, intihar etti süsü verilmişti. Bence Amerika'nın oyunuydu.
Çünkü o adamlar yaşıyor olsaydı artık Amerika'ya muhtaç olmayacaktık... -
mg3 e bağlıyıcan aynı sistemi koyacan balkona :D geleni geçeni indirsin :d
-
Güvenlik kamerası satan yerlere git. Öyle elektrikciden bozma değil, işi güvenlik kamerası olan yerlerden bahsediyorum.
-
holyone coook uzun bi zaman once bana yaptigi hareket sensorlu kamera uygulamasini gostermisti. bende benzerini yapmayi dusunup RAT uma a eklemeyi dusundum zaten sonrasindada pek zamanim olmadi... kamera parmak isareti ile gosterdigi konuma odaklaniyordu....
-
WH0 bunu yazdı:
-----------------------------
holyone coook uzun bi zaman once bana yaptigi hareket sensorlu kamera uygulamasini gostermisti. bende benzerini yapmayi dusunup RAT uma a eklemeyi dusundum zaten sonrasindada pek zamanim olmadi... kamera parmak isareti ile gosterdigi konuma odaklaniyordu....
-----------------------------
ap0calypse yeni sürüm beklemedeyiz hocam :) ddos spreader gibi özellikler falan ümit ediyoruz :D -
adamlar tam şamata ya süper :D
