Buradaki Kod Operatör Müdür?
-
namespace Konsol3
{
class Stok
{
private int StokMik;
public void SetStokMiktari(int miktar)
{
StokMik = miktar;
}
public int GetStokMiktari()
{
return StokMik;
}
}
class Uygulama
{
static void Main(string[] args)
{
Stok st = new Stok();
int fmiktar = 0;
st.SetStokMiktari(10);
fmiktar = st.GetStokMiktari();
Console.WriteLine("Stok Miktari:{0}", fmiktar);
Console.Read();
}
}
}-------------------
Müridler buradaki "st.SetStokMiktari(10);" kısmındaki st ne anlama geliyor?Kitapta bunun operatör olduğu söylenmiş ama msdn e baktığımda operatörler arasında göremedim.
-
Stok st = new Stok();
stok sınıfına ait yeni bie nesne oluşturulmuş hocam
edit.
st nesnesi kullanılarakta dinamik yordam olan SetStokMiktari yordamı çağırılmış
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------Stok st = new Stok();
stok sınıfına ait yeni bie nesne oluşturulmuş hocam
edit.
st nesnesi kullanılarakta dinamik yordam olan SetStokMiktari yordamı çağırılmış
-----------------------------teşekkürler hocam çok sağol
-
Stok sınıfı sadece encapsulation yapmak için i öyle yazılmış anlamadım ama yazım mantığı yanlış.
doğrusu söyle olmalı
class Stok { private int _StokMik; public int StokMik { get{ return _StokMik; } set{ _StokMik = value; } } } class Uygulama { static void Main(string[] args) { Stok st = new Stok(); int fmiktar = 0; st.StokMik = 10; fmiktar = st.StokMik; Console.WriteLine("Stok Miktari:{0}", fmiktar); Console.Read(); } } -
KURN44AZ bunu yazdı:
-----------------------------Stok sınıfı sadece encapsulation yapmak için i öyle yazılmış anlamadım ama yazım mantığı yanlış.
doğrusu söyle olmalı
class Stok { private int _StokMik; public int StokMik { get{ return _StokMik; } set{ _StokMik = value; } } } class Uygulama { static void Main(string[] args) { Stok st = new Stok(); int fmiktar = 0; st.StokMik = 10; fmiktar = st.StokMik; Console.WriteLine("Stok Miktari:{0}", fmiktar); Console.Read(); } }
-----------------------------zahmet olmazsa bide şu kodların yanına tam olarak ne yaptıklarını yazarsan tadından yenmez vallah :)
