Bursa"Lı Müridler
-
Bildiğiniz adam gibi lagaluga yapmayan üç kağıtçı olmayan ve kaskolu araba kiraya veren rentacar var mı? Fiyatlar ne alemde?
-
Aramasan otuz tane çıkar bir allahın kuluda çıkıp yazmamış
-
ALİZE RENT A CAR
Çekirge Cad. No : 95 BURSA
Tel : (0224 ) 233 35 00
Fax : (0224 ) 233 39 39
-
atatürk stadının orda dolu rent a car yerleri war.
-
Çarşambada Dolunay oto kiralama.. En son ordan kiraladım.. Adam çok delikanlı açık açık sölüo herşeyi Hatta ben götümü kiraya veriom gibi bişi dio arabayı kiraya vermek:)) İki araba var hangisi güzel diye sorma Ben evlat ayrımı yapmam dio :D Herkese aynı konuşuo ama yinede iyi bi adam.. Kaza yaparsan yattığı kadar arabanın parasını verion 110ytl 3gün yatarsa en askeri 330ytl:) Arabalar kaskolu.. C3 var baya bi güzel 110 milyon ama 30milyonluk euro dieselle Eskişehire gittik geldik orda da bursa da baya bi gezdik yinede kalmıştı.. Kiralamak çok sakat yinede Allah kazadan beladan saklasın..
-
persian bunu yazdı:
-----------------------------
Çarşambada Dolunay oto kiralama.. En son ordan kiraladım.. Adam çok delikanlı açık açık sölüo herşeyi Hatta ben götümü kiraya veriom gibi bişi dio arabayı kiraya vermek:)) İki araba var hangisi güzel diye sorma Ben evlat ayrımı yapmam dio :D Herkese aynı konuşuo ama yinede iyi bi adam.. Kaza yaparsan yattığı kadar arabanın parasını verion 110ytl 3gün yatarsa en askeri 330ytl:) Arabalar kaskolu.. C3 var baya bi güzel 110 milyon ama 30milyonluk euro dieselle Eskişehire gittik geldik orda da bursa da baya bi gezdik yinede kalmıştı.. Kiralamak çok sakat yinede Allah kazadan beladan saklasın..
-----------------------------Kaskolu olsunda biz dikkatli kullanırız. Bu arada 110 çok yaw nie ole 110? 110 a bmw kiralarım ben.
-
Bursalıdan korkacan abi :)
-
DecaMeroN bunu yazdı:
-----------------------------
Bursalıdan korkacan abi :)
-----------------------------Deca Bursa'lıları salarım üstüne akıllı ol :P
-
Bu arada 110 çok yaw nie ole 110? 110 a bmw kiralarım ben.
Bmwyi biraz zor kiralarsında :) 70e şahinlerde var kibariye yada güllü takıp gezersen bişi diemem tabi :) abi düşünürsen aynı kapıya gelio 30milyona eskişehire gidip gelmek orda gezmek bursada gezmek hamde harbi gezmekten bahsediom.. diğer türlü 70 e kiralıcan 70 80milyon benzine yada gaza vericen biz hesaplamıştık aynı kapıya geliodu aşağı yukarı hem araba şeklinde olur.. Daha rahat daha konforlu.. Kaset çalarda kibariye,güllü yerine cd çalarda tiesto miestoda dinlersin :))
Not:Şahin yada doğandan kafayı dışarı çıkarıp tek el direksiyonda kibariyeyi güllüyü son ses dinleyen kırolara kıl oluyorum sinir kat sayım artıo birden :))
-
İş icabı gidiyoruz hocam kibariye güllü falan tanımam ben. Şahin de araba siena da. :)
sana pm attım bi oku hocam.
