Buyrun Size Tarafımdan Oluşturulan Orijinal Bi Anket...
-
Nedersiniz?
Tek Yönlü bir uzman mı? Yoksa Çok yönlü bir insan mı? -
Bana göre çok yönlü bi insan..
-
tek bi yönde güzel bi uzmanlığı olan ama diğer yönlerdede teori çürütecek kadar bilgisi olan insan=)
-
hoja bu ikisini kokteyl yapsak manich bi tür meydana gelir... zuahahahah... kokainmana oynuyorumm... yani katılıyorumm... SaYGıLaR .... ......
-
çok yönlü
-
çük yönlü :P :D
-
çok yönlü "uzman"
-
cok yonlu insan bir $aheser yaratamaz, tek yonlu uzman yaratir.
-
tek yönlü olan uzman sayılmaz..çok yönlü
-
Her konudan zırvalayacağına bi konudan adam gibi laf edebilsin :) Tek yönlü :)
Toplam Hit: 1156 Toplam Mesaj: 10
