folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Buzdolabı Su Akıtıyor Anlayan Varmı?



Buzdolabı Su Akıtıyor Anlayan Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    vestel marka bir buzdolabı. no frost

    buzdolabının üst kısmından yani no frost bölümün altından buzdolabına yağmur gibi su akıyor. üst rafa birşey koyamıyoruz

    sonrabuzdolapçı  tıkanıklık var dedi 3 gün fişi çekin takın deyince yaptık kullandık hiç sorun yok . biraz zaman geçince tekrar oluyor

    tak çıkar sorun değilde no frostta yiyecek et falan oluyor çözüldükten sonra tekrar donduramayız.

     

    Kalıcı çözüm ne yapılabilir . intenetten araştırdım herkes fişi çek tak yazıyor ama kalıcı değil. alltaki yiyeceklerde ozuluyor su aktığı için


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Termostat mıydı onun gibi bişw arıza verıordı sanırım.


    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Gerekli tamir işini yaptırın bence, sürekli tak çıkar tak çıkar nere kadar,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    bizim no frost da karlanma yapıyordu cumartesi günü servis geldi üst kısıma fazla yiyecek koymuşsunuz içeride hava devirdaim yapamadığı için

    kapağın oraları karlanma yapıyor içerisini boşaltın fazla doldurmayın yoksa alt kısıma su damlamaya başlar demişti 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    bizim eski buzdolabıda alt tarafı ısıtmıyodu aynen sizin ki gibi fişini çekin dediler meğersem aşırı buzlanmadan alt tarafa soğuk gelmiyomuş 3-4 gün çektik fişi boşalttık içini bekledik taktık ilk günki gibi çalışmaya başlamıştı. tabi sonradan tekrar böyle yapcağını bildiğimiz için öğrenciler arası alım satımdan 75tlye okutup 50liraya başka bi makina aldık :W 

     bence en temizi bi servis çağırmak dediğiniz gibi ürünleri sürekli dışarda beklet geri koy olayı olmaz biz öğrenciyiz 3-5 şey var zaten dolapta bize sıkıntı olmuyodu :D


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    filtre sıkıntılı ondan buzlanma yapıyor, e haliyle eriyor :D 


    ne diyon?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    kapağı tam kapanmıyor olabilir.Eğer kapakda sıkıntı varsa sıcak su dök lastiğe sonra kapat 15 dakika açma kapağı. Eğer çok teknik bişeyse servise verin derim.Sonra dahada bozulabilir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    çözüm:

    no frost dolaplarının her yerinde bildiğimiz köpük var hani şu beyaz eşyaları korumak için olanlardan.

    önce dolabı boşaltın. dolabı  balkona çıkartın.

    paçaları sıvayın birazdan sarı renkte iğrenç bir su ile karşılaşacaksınız.

    önce dolabı kapakları açık öne doğru yere yatırın daha sonra pis su akmazsa

    sırt üsyü tam yatırın. ondada akmazsa yan yatırın . bu 3 şekilden birinde mutlaka içinden iğrenç kokulu su akacaktır.

    dolapta gözle görülmeyen çatlaklar oluşur ve zamanla bu çatlaklardan köpüklere su kaçar oradaki kanalda haps olur.

    bu kanlallar nem su damlalarını bir süreye kadar tutar demekki yetmemiş ve taşmaya başlamış.

    dolaptaki pis suyu akıttıktan sonra uzun süre o olayı yapmaz . belki yıllarca daha yapmaz.

    bazı modellerinde bu nem ve su akıntılarını kontrol eden beyaz borular var dolabın arkasından 1 tur dolanır ve sıcak olan yerden buharlaştıralacak yok edilir.

    edit: bu bahsettiğim borular dışarıdan görünmez serum borusu gibi şeffaf ve içten dolaşır dolabın arkasındaki ısıdan faydalanarak su birikintilerini yok eder.

    muhtemelen o borular tıkanmış yada dolmuş dolap onları buharlaştırmıyor yada buharlaştıramıyor çünki çatlaklar büyük.

    siz o dolabı ters düz yaparak hem gizli kanalları hemde boruyu boşaltmış olacaksınız.

    ve uzun süre su akıtmayacak.

    post bekliyoruz hadi başlayın :)

    edit 2: dolabı ters düz  ettikten sonra herzamanki gibi  6 saat çalıştırmayın. siz teknik servisin dediğine bakmayın 24 saat filan hikaye 6 saat yeter.

     

    zalimadam tarafından 25/Mar/14 14:25 tarihinde düzenlenmiştir

    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    ona temız bı buzdolabı gazı uflettırın 2 dumanda yabancı olum tırıbınden cıkarsa yasar yada yenısını alırsınız.

     

    buzdoalbı gazından dıye dusunuyorum.


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
Toplam Hit: 6906 Toplam Mesaj: 9