C# , Create New Sql Server Database
-
Arkadaşlar C#'da ilk defa Database kullanıcam.Database oluşturmak istediğimde Makina ismini düzgün yazmama rağman işlem sırasında
A Connection was succesfully established with the server, but than an error occurred during the login process.(provider: TCP Provider, error: 0 - Belirtilen ağ adı artık geçersiz.)
Hatasını alıyorum.Acaba nasıl çözebilirim bunu?
-
SQL Server'a birden fazla baglanti veya maksimum baglanti sayisini asmis olmayasin hoca ? SQL Managament'ta sorunsuz sekilde database'e baglanmis gorunuyormu ?
-
Bağlanma sırasında sana bir isim soruyor ve orada bilgisayarının adı yazılı oluyor. Authenticationdan bahsediyorum. Bilgisayar adını veya her ne yazıyorsa silip . (nokta) koyup bağlanmayı dene.
-
nokta koydum yine olmadı.Ekran görüntüsü aşağıda
http://img268.imageshack.us/img268/7581/errrorjj.jpg
-
ÖM attım.
Toplam Hit: 2393 Toplam Mesaj: 5
