C# Bankamatik Yapımı..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Merhaba Arkadaşlar

    Bu uygulama bir bankamatiğe gittiğiniz de arka planda nelerin çalıştığını göstermek adına yararlı bir örnek..
    Karmakarışık olacağı için kodları buraya yazmayacağım. 7 adet form nesnesi ile işimizi göreceğiz..
    Kodlar ile ilgili sıkıntısı olan olur ise sadece o bölümü buraya yazarak soru sorabilir.

    İyi çalışmalar..

     

     

    http://hotfile.com/dl/44215052/cab7226/Bankamatik_Yazlm.rar.html


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    sorulara verilecek cevaplar için burayı alayım...

     

    12.06.2010 Link yenilendi.
    http://hotfile.com/dl/47941209/52a5a2d/Bankamatik_Yazlm.rar.html

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkF4Te
    DarkF4Te's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    c# bilmiyorum ama ilgilimi çekti acaba derlenmiş halini de upload edebilir misin ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    DarkF4Te bunu yazdı:
    -----------------------------

    c# bilmiyorum ama ilgilimi çekti acaba derlenmiş halini de upload edebilir misin ?

    -----------------------------

    bin/debug klasöründe :p

    hocam biraz kurcaladım log yazma sırasında hata oluştu diyip kapatıyor sürekli.

    C:\\Users\\rappermcs\\Desktop\\uygulama DENEME\\Bankamatik Yazılımı\\bankamatik_log.txt

    bu dizini görmediğinden olsa gerek ki haklı :p


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------

    DarkF4Te bunu yazdı:
    -----------------------------

    c# bilmiyorum ama ilgilimi çekti acaba derlenmiş halini de upload edebilir misin ?

    -----------------------------

    bin/debug klasöründe :p

    hocam biraz kurcaladım log yazma sırasında hata oluştu diyip kapatıyor sürekli.

    C:\\Users\\rappermcs\\Desktop\\uygulama DENEME\\Bankamatik Yazılımı\\bankamatik_log.txt

    bu dizini görmediğinden olsa gerek ki haklı :p


    -----------------------------

     

    Aynen öyle Fikretcim:)

    DarkF4Te hajım derlenmiş halini sende yapaiblirsin sorun değil. Görünüm olarak çok detayşı bir şey değil bu uygulama. Tamamen yazılım mantığı anlama açısından verilmiş bir örnek..

     

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    linki duzenleyebilirmisin calismiyor ..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    genues müridin isteği üzerine link yenilendi arkadaşlar..


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
Toplam Hit: 4226 Toplam Mesaj: 7