folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# Da Yazilan Programin İslemcinin Kulanmasini Artirmak



C# Da Yazilan Programin İslemcinin Kulanmasini Artirmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    Mrb arkdaslar belki bilen vardir DES diye bi algoritma var Simetrik sifrelemecin i , 64 bitlik bi anahtar ile sifreleme yapan bi algoritma , neyse csharp ta bunun icin bi brute force yapmak istiyiyorum csharpta kendi procesorumla yazdigim program 10 000 anahtari 3,5 saniyede deniyor ama orneyin ayni programi 4 kere ayni anda calisitridigimda ise yaklasik olarak her progrma 4 saniyede 10 000 tane anahtar deniyor ki bu 4 saniyede 40 000 tane anahtar deniyor anlamina geliyor( anlamadigim seyde bi kisitlama mi var islemcinin bu kadarini kulan vs) sorum ben nasil islemcinin kulanilmayan tum kismini csharpta yazdigim kod icin kulanabilirim ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    mevcut thread'inin cizelgelemediki onceligini yukseltmen gerek.

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.threading.thread.priority.aspx

    onceligi yukseltir ve thread icinde sleep fonksiyonu kullanmayip, cpuyu asiri derecede ve bencil bi sekilde tuketmeye calisirsan, pcde kasilmalar meydana gelebilir.


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    black_lord
    black_lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    4 çekirdekli işlemci kullanıyorsun heralde %100 kullanamamanın sebebi o yazdığın döngüyü sadece tek çekirdeğin hesaplaması(görev yöneticisine bakarsan görebilirsin). Eğer diğer 3 çekirdeğinde kullanmasını istiyorsan döngüyü parçalayarak hesaplatman gerek. Bunu da paralel programlama ile yapabilirsin.

     

    https://computing.llnl.gov/tutorials/parallel_comp/#Whatis

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    black_lord bunu yazdı:
    -----------------------------

    4 çekirdekli işlemci kullanıyorsun heralde %100 kullanamamanın sebebi o yazdığın döngüyü sadece tek çekirdeğin hesaplaması(görev yöneticisine bakarsan görebilirsin). Eğer diğer 3 çekirdeğinde kullanmasını istiyorsan döngüyü parçalayarak hesaplatman gerek. Bunu da paralel programlama ile yapabilirsin.

     

    https://computing.llnl.gov/tutorials/parallel_comp/#Whatis

     

     


    -----------------------------

    oncelikle ikinizde sagolun

    bu paralel programlamayi csharp ta nasil yapabilicegim hakkinda bi makale varmi ? bide pc ye gore orneyin once program pc nin islemcisinin kac cekirdekli olduguna bakacak ona gore calisacak bunu yapabilecegim bi yontem varmi

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    http://www.codeproject.com/KB/WCF/mandelbrotapi.aspx

    soyle bi ornek gordum incele istersen


    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neron
    neron's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    yaptığın iş sadece brute force olduğu için paralel programlama kasmana gerek yok threadlere ayırıp işlemin her bölümünü bi threade atarsan işletim sistemi çekirdeklere ayırma olayını otomatik yapıyor diye biliyorum.


    No Pasaran...
Toplam Hit: 1318 Toplam Mesaj: 6