folder Tahribat.com Forumları
linefolder C - C++
linefolder C Dilini Öğrenmek Ve MVB 2005 Yardım Lazım



C Dilini Öğrenmek Ve MVB 2005 Yardım Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    selamlar müridler; bahar dönemindeki programlama dersinde microsoft visual basic 2005'te c dilinde programlama öğreniyoruz, öğrendiğimizi sanıyolar daha doğrusu çünkü derste slayt gösteriyolar teoriği anlatmadan direkt olarak pc başında yazmaya çalışıyoruz geçen dönem fortran gösteriyolardı hiç olmazsa derste teoriğini yapardık şimdi oda yok. Microsoft visual basic 2005 indirdim bitane hatalı çıktı ama console'da yazmak istediğimde hata veriyo program sinirdem sildim attım bende :| neyse isteğime geleyim c dilinde öğrenebilceğim basit şeyleri anlatan kaynak lazım zaten daha if then else felan yapıyoruz , birde çalışan microsoft visual basic 2005 lazım :|


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    "csharp nedir" nedir diye google amcaya yaz ilk çıkan site senin işini görecektir.En vahi çeşit kaynak vardır.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek
    vb link : http://www.programsaati.com/Microsoft_Visual_Basic-14624-yukle.html?http://www.microsoft.com.tr/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    bro if then else yazdım aramaya deniyim dedim kaldım öyle :| daha basitten bişeyler yokmu :|

     

    @saybirs hocam sağol :)


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam programlama dillerini öğrenmeden önce yapcağın işlerin(döngüler,pointerlar vs.) algoritmasını kafanda çözersen yapman gereken tek şey o algoritmayı hangi kod ile yapabilceğini ezberlemek olacak. algoritmaya yüklenmeni tavsiye ederim


    since 2005 // tbt
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Bu arada Visual Basic'te nasıl C kodlayacaksın o da muamma.

    Visual Studio demek istedin heralde.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu arada Visual Basic'te nasıl C kodlayacaksın o da muamma.

    Visual Studio demek istedin heralde.


    -----------------------------

     

    derse giren doç'a de onu sen dayı :|

     

    @manyaki hocam işte o basit terimleri bile bilmiyorum fortran bilirdin bişey ekranda gösterilce write yaz bişi çıkcak print yaz felan vardı bunda hiç bi bilgim yok :|


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Hocam doçent moçentte Visual Basic'te C kodlanmaz, VBasic kodlanır.Doçente selam söyle.

    Visual C demek istedin sen.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam doçent moçentte Visual Basic'te C kodlanmaz, VBasic kodlanır.Doçente selam söyle.

    Visual C demek istedin sen.


    -----------------------------

     

    yada stüdyoydu dayı ya ben yanlış yazmış olabilirim ama linkteki indirdiğim şey doğru :| derse gidiyorum internette takılıp diğer derslere giriyorum zaten :|


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Hoca önce terimleri öğrenmen lazım senin. VB 2005'te C dilinde programlama yapıyoruz ne demek ki? Belki Visual Studio belki de Visual C++ demek istemişsindir diyerekten şu linkleri incele derim.

    http://www.microsoft.com/express/Windows/  -> Express sürümler ücretsiz + virüssüz olur. Kendi sitesinden indir kullan.

    http://www.bloodshed.net/devcpp.html          -> İlla ki MS bağımlısı olmayacaksan Dev C++ işini görür, basit arayüzü vardır.

    http://www.cagataycebi.com/                        -> Sadece bu sitedeki C derslerini takip etsen bile o dersi A ile geçersin sanırım, seviye o civarda olsa gerek.


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    sanki sana c dilini degil de, visual basic dilini ogreticeklermis gibi geldi bana.. :s

    'bunu da nerden cikardin a manyak ?' diyosan eger, ilk mesajinda, 'if then else falan yapiyoruz' demissin,, 'if then else end if' resmen visual basic sentaksi :s 

     


    ..
Toplam Hit: 1730 Toplam Mesaj: 11