folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# En Hızlı Gmail Mail Okuma (ÇOK Acil)



C# En Hızlı Gmail Mail Okuma (ÇOK Acil)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Hocalar yarın programı satmayı planlıyorduk bir yerde ufak bir sıkıntı çıktı.

    Benim çok hızlı ama en hızlı şekilde gmailde mailleri plain text halinde okumam gerekiyor. Sadece plain txt yeter. Şuanda çok geç okuyor ve maksimum 8 bağlantıya izin veriyor. Multithreading de yapamıyorum doğal olarak.

    Elinde hızlısından olan varsa paylaşabilir mi?


    iyibu! yeniden..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Sana gösterdiğim şekilde thread ile neden yapamıyorsun? Şimdi yine çıktım evden, sabah eve döneceğim. çözemezsen yarın sabah bakarız istersen


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    Sana gösterdiğim şekilde thread ile neden yapamıyorsun? Şimdi yine çıktım evden, sabah eve döneceğim. çözemezsen yarın sabah bakarız istersen

    Abi gmail aynı anda tek ipden maksimum 8-9 giriş yapmaya izin veriyor. Bir de sanırsam aynı saniyede iki mail okunmasını da engelliyor pop3te. Ayrıca 250 mail sınırı var. İmapta okuma sınırı yok ama aynı anda okuma sınırı yine geçerli. Maksimum saniyede 1 okuma işlemi yapıyorum. Bin mail okusam bin saniye bir de her maili okuduktan sonra da işlem yaptırıyorum çok sıkıntıya biniyor..


    iyibu! yeniden..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    nasıl bi program merak ettim :S


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Proxy kullanacaksın hocam, ama Google proxy leri tanıyor, premium proxyler de durum nedir bilmiyorum, ama yazılımın iyi para ediyorsa böyle bi hizmet alabilirsin ( Google yakalamadığı müddetçe)

    bir de alternatif olarak tor kullanabilirsin proxy kaynağı olarak. Denemelerimde tor un başarı oranı %90-95 gibi çıktı yani yakalayamadı üstelik sock5 ile webbrowser kullanarak..

     

    yeniharman bilir ne kadar uğraştığımızı :)) ama bu iş kolay değil.

     

     

     

     

     

     


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Nihayet hallettim hocam. (biraz uyuyup kestirince kafa basmaya başladı :D)

    8-9 tane giriş izni veriyordu zaten ama saniyede 8-9 mail okuyamıyordum.

    Bunun işin gösterdiğin threadpool yöntemini yaptım. Bir de list<int> koydum. Okuduğu idleri buna kaydediyor. Yeni okunacak bu id'de var ise okumuyor.

    for ile 8 tane threadpool ile bu voidi çalıştırıyorum. 528 öğeyi 15 saniyede okuyor tam istediğim gibi :))


    iyibu! yeniden..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek
    by_Tet bunu yazdı

    Nihayet hallettim hocam. (biraz uyuyup kestirince kafa basmaya başladı :D)

    8-9 tane giriş izni veriyordu zaten ama saniyede 8-9 mail okuyamıyordum.

    Bunun işin gösterdiğin threadpool yöntemini yaptım. Bir de list koydum. Okuduğu idleri buna kaydediyor. Yeni okunacak bu id'de var ise okumuyor.

    for ile 8 tane threadpool ile bu voidi çalıştırıyorum. 528 öğeyi 15 saniyede okuyor tam istediğim gibi :))

    threadpool candır :) unbalanced sağolsun 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Güzel sevindim hocam, o listeye lock koymayı unutma. Shared object olduğu için gerekebilir. 

    Kolay gelsin


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Ellerine sağlık tet'im <3 :D


    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    adam parca parca twiter robotu yapti ya la :s


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 1832 Toplam Mesaj: 10