C# En Hızlı Gmail Mail Okuma (ÇOK Acil)
-
Hocalar yarın programı satmayı planlıyorduk bir yerde ufak bir sıkıntı çıktı.
Benim çok hızlı ama en hızlı şekilde gmailde mailleri plain text halinde okumam gerekiyor. Sadece plain txt yeter. Şuanda çok geç okuyor ve maksimum 8 bağlantıya izin veriyor. Multithreading de yapamıyorum doğal olarak.
Elinde hızlısından olan varsa paylaşabilir mi?
-
Sana gösterdiğim şekilde thread ile neden yapamıyorsun? Şimdi yine çıktım evden, sabah eve döneceğim. çözemezsen yarın sabah bakarız istersen
-
unbalanced bunu yazdı
Sana gösterdiğim şekilde thread ile neden yapamıyorsun? Şimdi yine çıktım evden, sabah eve döneceğim. çözemezsen yarın sabah bakarız istersen
Abi gmail aynı anda tek ipden maksimum 8-9 giriş yapmaya izin veriyor. Bir de sanırsam aynı saniyede iki mail okunmasını da engelliyor pop3te. Ayrıca 250 mail sınırı var. İmapta okuma sınırı yok ama aynı anda okuma sınırı yine geçerli. Maksimum saniyede 1 okuma işlemi yapıyorum. Bin mail okusam bin saniye bir de her maili okuduktan sonra da işlem yaptırıyorum çok sıkıntıya biniyor..
-
nasıl bi program merak ettim :S
-
Proxy kullanacaksın hocam, ama Google proxy leri tanıyor, premium proxyler de durum nedir bilmiyorum, ama yazılımın iyi para ediyorsa böyle bi hizmet alabilirsin ( Google yakalamadığı müddetçe)
bir de alternatif olarak tor kullanabilirsin proxy kaynağı olarak. Denemelerimde tor un başarı oranı %90-95 gibi çıktı yani yakalayamadı üstelik sock5 ile webbrowser kullanarak..
yeniharman bilir ne kadar uğraştığımızı :)) ama bu iş kolay değil.
-
Nihayet hallettim hocam. (biraz uyuyup kestirince kafa basmaya başladı :D)
8-9 tane giriş izni veriyordu zaten ama saniyede 8-9 mail okuyamıyordum.
Bunun işin gösterdiğin threadpool yöntemini yaptım. Bir de list<int> koydum. Okuduğu idleri buna kaydediyor. Yeni okunacak bu id'de var ise okumuyor.
for ile 8 tane threadpool ile bu voidi çalıştırıyorum. 528 öğeyi 15 saniyede okuyor tam istediğim gibi :))
-
by_Tet bunu yazdı
Nihayet hallettim hocam. (biraz uyuyup kestirince kafa basmaya başladı :D)
8-9 tane giriş izni veriyordu zaten ama saniyede 8-9 mail okuyamıyordum.
Bunun işin gösterdiğin threadpool yöntemini yaptım. Bir de list koydum. Okuduğu idleri buna kaydediyor. Yeni okunacak bu id'de var ise okumuyor.
for ile 8 tane threadpool ile bu voidi çalıştırıyorum. 528 öğeyi 15 saniyede okuyor tam istediğim gibi :))
threadpool candır :) unbalanced sağolsun
-
Güzel sevindim hocam, o listeye lock koymayı unutma. Shared object olduğu için gerekebilir.
Kolay gelsin
-
Ellerine sağlık tet'im <3 :D
-
adam parca parca twiter robotu yapti ya la :s
