C# Form Tasarimi
-
Merhaba muridler gunluk hayatta kullandigmiz programlari ozellikle inclerim form tasarimini nasil yapmislar diye dusunurum.Yazdigim programlarda bunlari yapmaya calisirim ama suana kadar basarili oldugum solenemez :) ogrenmek istedigim solda menu items sagda programda ne olmasi gerekiyorsa kullanicya gostermek ,tab control gibi ama bu programlarda genelllikle menuler solda olur ornegin CCleaner programi bu tur form tasarimini nasil yapiyoruz elbette sizden herseyi tum tasarimi nasil yapildigini soyleminizi istemiyorum ancak surda toolstrip surda tabcontrol kullanilmis gibi bir bilgide yeterli olacaktir benim ozellikle ogrenmek istedigim solda menu item sagda form elements suanda soyle dusunuyorum sola butonlari dayayip sagda panele formu gommek yada usercontrol :) tesekkurler.
ornek bir ekran goruntusu

-
bence soldakılar button ve özelliklerin Style diye bişey keçiyor orda Flat felan var öyle yapmışlar image özelliği ile icon atmışlar.hocam ccleaner tasarımı uğraşsa yapa bilirsin ama diğer programlar var ki devexpress yada paralı diğer nesnneler kullanıyor cracklıda mövcut
-
bende merak ediyorum profesyonel form tasarımı nasıl yapılır diye bununla ilgili programlar var sanırım bi ara araştırmıstım ama kesin bi sonuca ulaşamadım
-
telerik
http://www.telerik.com/products/winforms.aspx
-
DevExpress
http://www.devexpress.com/
-
tesekkurler hocalar dev ve telerik az cok biliyordum ben daha cok manuel yapmayi seviyorum :) o yuzden bu telerik ve dev'deki controlleri nasil yapildigi hakkinda bir fikriniz varsa paylasirmisiniz. omerelili hocam aynen oyle ben ccleaneri ornek olsun diye konuya dahil ettim avast'in antivirus programida olabilirdi oda guzel :) extreme tasarimlari wpf ile yapiliyorlar heralde yada baska dillerde holyone hocam bu mesaji okuyorsan senden ozellikle bir iki cumle rica ediyorum...
-
override bunu yazdı:
-----------------------------tesekkurler hocalar dev ve telerik az cok biliyordum ben daha cok manuel yapmayi seviyorum :) o yuzden bu telerik ve dev'deki controlleri nasil yapildigi hakkinda bir fikriniz varsa paylasirmisiniz. omerelili hocam aynen oyle ben ccleaneri ornek olsun diye konuya dahil ettim avast'in antivirus programida olabilirdi oda guzel :) extreme tasarimlari wpf ile yapiliyorlar heralde yada baska dillerde holyone hocam bu mesaji okuyorsan senden ozellikle bir iki cumle rica ediyorum...
-----------------------------extreme olaylara gerk yok, bence bir proje çok sikimsonik olmadığı sürece wpf kullanmamak için bir sebep yok, wpf le o tasraımın kralını yaparsın, tabi bu c# için
cpp ve python için Qt var
java için javafx var
delphi için birşey var mı blimem, sevmem de zaten
