C# Form Tasarimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    Merhaba muridler gunluk hayatta kullandigmiz programlari ozellikle inclerim form tasarimini nasil yapmislar diye dusunurum.Yazdigim programlarda bunlari yapmaya calisirim ama suana kadar basarili oldugum solenemez :) ogrenmek istedigim solda menu items sagda programda ne olmasi gerekiyorsa kullanicya gostermek ,tab control gibi ama bu programlarda genelllikle menuler solda olur ornegin CCleaner programi bu tur form tasarimini nasil yapiyoruz elbette sizden herseyi tum tasarimi nasil yapildigini soyleminizi istemiyorum ancak surda toolstrip surda tabcontrol kullanilmis gibi bir bilgide yeterli olacaktir benim ozellikle ogrenmek istedigim solda menu item sagda form elements suanda soyle dusunuyorum sola butonlari dayayip sagda panele formu gommek yada usercontrol :) tesekkurler.

     

    ornek bir ekran goruntusu

     


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    bence soldakılar button ve özelliklerin Style diye bişey keçiyor orda Flat felan var öyle yapmışlar image özelliği ile icon atmışlar.hocam ccleaner tasarımı uğraşsa yapa bilirsin ama diğer programlar var ki devexpress yada paralı diğer nesnneler kullanıyor cracklıda mövcut

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kajmerpac
    kajmerpac's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2008
    Erkek

    bende merak ediyorum profesyonel form tasarımı nasıl yapılır diye bununla ilgili programlar var sanırım bi ara araştırmıstım ama kesin bi sonuca ulaşamadım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    telerik

    http://www.telerik.com/products/winforms.aspx


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    DevExpress

    http://www.devexpress.com/


    Ehl-i Byte
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    tesekkurler hocalar dev ve telerik az cok biliyordum ben daha cok manuel yapmayi seviyorum :) o yuzden bu telerik ve dev'deki controlleri nasil yapildigi hakkinda bir fikriniz varsa paylasirmisiniz. omerelili hocam aynen oyle ben ccleaneri ornek olsun diye konuya dahil ettim avast'in antivirus programida olabilirdi oda guzel :) extreme tasarimlari wpf ile yapiliyorlar heralde yada baska dillerde holyone hocam bu mesaji okuyorsan senden ozellikle bir iki cumle rica ediyorum...


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    override bunu yazdı:
    -----------------------------

    tesekkurler hocalar dev ve telerik az cok biliyordum ben daha cok manuel yapmayi seviyorum :) o yuzden bu telerik ve dev'deki controlleri nasil yapildigi hakkinda bir fikriniz varsa paylasirmisiniz. omerelili hocam aynen oyle ben ccleaneri ornek olsun diye konuya dahil ettim avast'in antivirus programida olabilirdi oda guzel :) extreme tasarimlari wpf ile yapiliyorlar heralde yada baska dillerde holyone hocam bu mesaji okuyorsan senden ozellikle bir iki cumle rica ediyorum...


    -----------------------------

    extreme olaylara gerk yok, bence bir proje çok sikimsonik olmadığı sürece wpf kullanmamak için bir sebep yok, wpf le o tasraımın kralını yaparsın, tabi bu c# için

    cpp ve python için Qt var

    java için javafx var

    delphi için birşey var mı blimem, sevmem de zaten

Toplam Hit: 4628 Toplam Mesaj: 7