C# Grafik Çizme(Yardım)
-
merhaba müridler.. c#'da grafik çizmem gerekiyor.. aslında tam grafik de değil. sadece kullanıcı [x][y] koordinatlarını girecek ben de o koordinatlara resimler (veya noktalar) koyucam. bunu nasıl yapabilirim yardım ederseniz sevinirim.
-
c# öğrenmeye başlarken yaptığım bi örnek vardı, sana yardım edeceğini düşünüyorum
Link: http://rapidshare.com/files/253012500/Geometrik___350_ekiller.rar.html
-
HaYLaZzz bunu yazdı:
-----------------------------c# öğrenmeye başlarken yaptığım bi örnek vardı, sana yardım edeceğini düşünüyorum
Link: http://rapidshare.com/files/253012500/Geometrik___350_ekiller.rar.html
-----------------------------
Haylaz bende bu konuyu görünce senin bu örnek aklıma geldi csharpdb.net 'e eklememişsin.. siteyede atabilirmisin vaktin varsa ;)
-
TxT bunu yazdı:
-----------------------------
HaYLaZzz bunu yazdı:
-----------------------------c# öğrenmeye başlarken yaptığım bi örnek vardı, sana yardım edeceğini düşünüyorum
Link: http://rapidshare.com/files/253012500/Geometrik___350_ekiller.rar.html
-----------------------------
Haylaz bende bu konuyu görünce senin bu örnek aklıma geldi csharpdb.net 'e eklememişsin.. siteyede atabilirmisin vaktin varsa ;)
-----------------------------vakitten çok ne var paşam eklerim tabi :) ama sana göndermiştim zaten sende ekleyebilirsin
