folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# İle Hosttaki Veritabanına Erişim



C# İle Hosttaki Veritabanına Erişim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    Arkadaşlar iyi günler,

    C# ile kendi sitemdeki veritabanına erişim sağlayabilceğim bir program yazabilirmyim acaba. Masaüstünden admin paneline gerek olmadığından bloguma yazı yazıp düzenlemek istiyorum acaba nasıl yaparım?

    Lakin hostun verdiği sql veritabanı ile uğraşmadan istiyorum. App_Data klasöründeki access veritabanına bağlanmak istiyorum.

    Sorunumu açıklayabildim sanırsam.

    Şimdiden teşekkürler...


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    Daha önce hiç denemedim ama bi web service yazarak yapabilirsin gibime geliyor 


    Si vis pacem para bellum.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek
    SinusX bunu yazdı

    Daha önce hiç denemedim ama bi web service yazarak yapabilirsin gibime geliyor 

    http://www.csharpnedir.com/articles/read/?id=49 burdaki makaleyi okudum ama bir şey anladım dersem yalan demiş olurum


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    hostun sql i ne çok rahat olur access e ise olabilir ama nasıl denemek lazım.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek
    NuLL29 bunu yazdı

    hostun sql i ne çok rahat olur access e ise olabilir ama nasıl denemek lazım.

    bağlantı cümlesi nasıl olacak server.mappath eklicemmi eklemicemmi bir örnek lazım bana


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Lokaldeki bir db ye veri yazıp silebiliyormusun? Eğer evet ise istediğini zaten yapabiliyorsun demektir.

    Connection string içine serverdaki dbnin bilgilerini yazman yeterli.

    connectionstrings.com

     


    Ehl-i Byte
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek
    trampfd bunu yazdı

    Lokaldeki bir db ye veri yazıp silebiliyormusun? Eğer evet ise istediğini zaten yapabiliyorsun demektir.

    Connection string içine serverdaki dbnin bilgilerini yazman yeterli.

    connectionstrings.com

     

    trampfd bunu yazdı

    Lokaldeki bir db ye veri yazıp silebiliyormusun? Eğer evet ise istediğini zaten yapabiliyorsun demektir.

    Connection string içine serverdaki dbnin bilgilerini yazman yeterli.

    connectionstrings.com

     

    Saolasın sanırsam bağlantı koduda bu;

    Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;
    Data Source=\\serverName\shareName\folder\myDatabase.mdb;User Id=admin;Password=;

    Denemedim telden giriyorum evde dener sonucunu yazarım arkadaşlar.


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    umarım yanlış anlamamışımdır hocam. Şimdi senin elinde access bir veritabanı var ve sen buna remote connection yapmak istiyorsun?

    http://www.tahribat.com/Forum-C-Ftp-Uzerindeki-Accdbe-Baglanti-157550/

    bu konumu inceleyebilirsin. Lakin yapmak istediğin şey mümkün değil.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
Toplam Hit: 1328 Toplam Mesaj: 8