C# İle Printerdan Çıkan Herşeyi Kaydetmek ?
-
Merhabalar C# ile böyle birşey yapmak mümkün müdür ? Yani printer a gönderilen bütün çıktıları birşekilde kaydetmek ?
-
Bunu c# ile değilde, printer'ın ayarlarıyla yapabilirsin. yazıcılardan, istediğin yazıcının özelliklerine gir, gelişmiş sekmesinde yazdırılan belgeleri tut diye bir seçenek var. Belirli bir klasöre atıyor, istediğindinde orda ki dosyaları alıp yazdırabilirsin.
edit: yöntemi denemedim, burda ki yazıdan yola çıkarak söyledim http://www.tomshardware.co.uk/forum/169531-36-save-print-printed
edit: .spl diye bir dosya türü atıyormuş >> %windir%\system32\spool\PRINTERS
tekrar bunun çıktısnını almak istiyorsan, aşağıda ki konulara bakabilirsin.
http://www.codeproject.com/Articles/10586/EMF-Printer-Spool-File-Viewer
http://stackoverflow.com/questions/10313063/can-i-reprint-a-spool-file
http://www.stevenrosson.com/print-export-spl-file
Ercan tarafından 30/Ara/12 22:56 tarihinde düzenlenmiştir
