C# İle Udp Streaming
-
Merhabalar udp ile gelen videoyu başka bir ip üzerinden göndermemiz bunuda c# ile yapmamız gerekiyor yol gösterebilirmisiz
-
Yol gösterme açısından
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/tst0kwb1.aspx?ppud=4
gelen udp packet lerini analiz et, ona göre kendi veriyapılarını oluştur. Oluşturduğun veri yapısını da artık hangi şekilde ve nasıl göndereceksen ona göre serialize et, client ın da deserialize edip anlamlandırsın.
Bu arada verdiğin bilgi oldukça kısıtılı olduğu için böyle hayali bir çözüm sunuyorum.
-
udp tunnel gibi bir program bulsan işini görürmü
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------udp tunnel gibi bir program bulsan işini görürmü
-----------------------------VLC player ile yapıyorum bir yerden aldığım filmi videoyu başka bir yere göndere biliyorum
Sscheme bunu yazdı:
-----------------------------Yol gösterme açısından
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/tst0kwb1.aspx?ppud=4
gelen udp packet lerini analiz et, ona göre kendi veriyapılarını oluştur. Oluşturduğun veri yapısını da artık hangi şekilde ve nasıl göndereceksen ona göre serialize et, client ın da deserialize edip anlamlandırsın.
Bu arada verdiğin bilgi oldukça kısıtılı olduğu için böyle hayali bir çözüm sunuyorum.
-----------------------------inceleyeceğim
-
hocam gelen veriler stream olarak gelir ve sen bunları alacaksın.. keza yollama işini de aynı şekilde stream olarak yollayacaksın...
projeni parçalara ayır. öncelikle stream verileri okumaya çalış. bu işi yaptıktan sonra veriyi yollayacaksın. ancak şöyle bir problem olacak.
gelen veriyi aynı anda mı yollayacaksın ? o zaman bir caching mekanizman olacak ve bufferdaki bilgiyi aynı zamanda ileteceksin. yok önce tüm stream i alıp
kaydettikten sonra o stream i yollayacaksan biraz daha basit.. diğer türlü senkronizasyonu iyi yapman gerekecek.. öyle olursa
iki thread oluşturacaksın bunun için, 1. thread streami çekecek ikinci thread de belirli aralıklarda streami yollayacak. bunun için meşhur consumer-producer ilişkisi
gibi bir şey yapabilirsin..
elemanın biri önce tcp ile sonra udp ile yapmaya çalışmış. malum udp daha hızlıdır verified olmadığı için
http://stackoverflow.com/questions/9627242/c-sharp-streaming-video-over-networkstream-tcpclient
http://stackoverflow.com/questions/9629217/c-sharp-udp-going-slower-then-tcp
buradakileri deneyebilirisn..
ama işi mantığından öğreneyim diyorsan sana baba gibi bir kitap tavsiye edebilirim
ebook unu upload ettim http://speedy.sh/MJSRK/TCP-IP.Sockets.in.C.sharp.Practical.Guide.for.Programmers.rar
udp de anlatıyor.. kolay gelsin..
