folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# İle Windows Servislerine Erişim Hk.



C# İle Windows Servislerine Erişim Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Selam dostlar,

    Konu başlığı na kadar doğru bilmiyorum ama pc mdeki sessionları nasıl takip edebilirim..

    Yani anlık takip edip birisi bağlandığında c# ile yazdığım bi uygulama bana nasıl uyarı verir?

     

    Konu hakkında bi yönlendirebilir misiniz?

     

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    http://blogs.msdn.com/b/shawnfa/archive/2005/05/17/418891.aspx

    Burada lock ve unlocku yakalayan güzel bir örnek var

    bu işi yapan api şu,

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/aa383841%28v=vs.85%29.aspx

    Verdiğim örnek lock ve unlocku yakalıyor ama api her türlü terminal olayını verir.

     

    bu kısımdan istediğin eventlere karşılık gelen yerlere lock unlockdaki gibi event oluşturabilirsin

     protected override void WndProc(ref Message m)
        {
            // check for session change notifications
            if(m.Msg == SessionChangeMessage)
            {
                if(m.WParam.ToInt32() == SessionLockParam)
                    OnSessionLock();
                else if(m.WParam.ToInt32() == SessionUnlockParam)
                    OnSessionUnlock();
            }

     

    m.WParam.ToInt32()  ile gelecek değerlerin listesi şunlar

     

            CONSOLE_CONNECT = 1
    CONSOLE_DISCONNECT = 2
    REMOTE_CONNECT = 3
    REMOTE_DISCONNECT = 4
    SESSION_LOGON = 5
    SESSION_LOGOFF = 6
    SESSION_LOCK = 7
    SESSION_UNLOCK = 8
    SESSION_REMOTE_CONTROL = 9

    adam sadece lock ve unlocku yakalamis sen digerlerini yakalayacan

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Eyv üstad. Uygulayayım Dönüş yapıcam..


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Bu arada NotifyForThisSession diye bir parametre var orda onu NOTIFY_FOR_ALL_SESSIONS yada 1 yapmayı denemende fayda var.

    Yoksa diğer sessionların login logoutlarını alamayabilirsin


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    çok profesyonel değilsen fazla uğraşmana gerek yok.

     

    şöyleki:

    çalıştırıldığında sana mail atan yada dbye log yazan bir masaüstü program yaz ve schedule task'a yeni bir görev ekle.

    Trigger's lardan "At Log On" seç. birisi her session aldığında ister mail atarsın ister log tutarsın.  bir captura aldım triggers lar bayağı yeterli:

     


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    manglerman pratik bir çözümmüş:) lakin daha stabil ve esnek bir yapı olacağı ve farklı terminallerde kullanılacağı için merkezi bir yönetim gerekiyor. yani apilerle çözmemiz gerekiyor.. :)

    ilgine bilgine teşekkürler...

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    farklı terminaller dedin ve aklıma başka birşey geldi.

     

    inciğini cinciğini herşeyi çook rahat bir şekilde kontrol edebileceğin bir hazır yazılım var

     

    http://www.whatsupgold.com/ cracklisi problemsiz çalışıyordu eski işyerimde.

     

    65 tane bilgisayarda. problemsiz çalışıyordu. herhangi bir serverde bir servis hata verince bile direk listesindeki mail adreslerine mail atıyor. yada istersen program çalıştırabiliyor. ben sadece servisleri kontrol etmek için kullanıyordum ve çok verimli çalışıyordu.

     

    sende bir bak isterse özelleştirebilirsin..


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
Toplam Hit: 1441 Toplam Mesaj: 7