C# İle Yazılmış Gözlük Yazılımı (Beta)
-
arkadaşlar başlıkta yazdıgı gibi c# ta kodladım...eğer sorun olmazsa indirip denedikten sonra herhangi bir sorun varsa sorunu buraya yazarmısınız ?? kendım yazdıgım için bazı şeyleri gözden kaçırabiliyorum :S
ilgilenen arkadaşlara teşekkurler
Link:
http://hotfile.com/dl/42863105/a5cadfc/Smt_Optik_Gzlk_Takip_v0.9_Beta.rar.html
-
gözlük yazılımı derken?
-
gözlük satan dükkanların müşteri takibi için kullanabilecegi bir yazılım mşteriler aldığı gözlükler felan :|
-
AdReNaLiNe bunu yazdı:
-----------------------------
gözlük satan dükkanların müşteri takibi için kullanabilecegi bir yazılım mşteriler aldığı gözlükler felan :|
-----------------------------pardon hocam benim cahilliğim.Gözlük kullanıyorumda böyle bir başlık görünce bi an zonnk oldum :D (insanın aklına türlü türlü şeyler geliyor)
-
O kodları gören gözlerine sağlık. :D(gözlükçüleri de düşünürmüş 8-) )
-
:D:D
