folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# İle Yazılmış Gözlük Yazılımı (Beta)



C# İle Yazılmış Gözlük Yazılımı (Beta)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    arkadaşlar başlıkta yazdıgı gibi c# ta kodladım...eğer sorun olmazsa indirip denedikten sonra herhangi bir sorun varsa sorunu buraya yazarmısınız ?? kendım yazdıgım için bazı şeyleri gözden kaçırabiliyorum :S

     

    ilgilenen arkadaşlara teşekkurler

     

    Link:

    http://hotfile.com/dl/42863105/a5cadfc/Smt_Optik_Gzlk_Takip_v0.9_Beta.rar.html


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    gözlük yazılımı derken?


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    gözlük satan dükkanların müşteri takibi için kullanabilecegi bir yazılım mşteriler aldığı gözlükler felan :|


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    AdReNaLiNe bunu yazdı:
    -----------------------------

    gözlük satan dükkanların müşteri takibi için kullanabilecegi bir yazılım mşteriler aldığı gözlükler felan :|


    -----------------------------

    pardon hocam benim cahilliğim.Gözlük kullanıyorumda böyle bir başlık görünce bi an zonnk oldum :D (insanın aklına türlü türlü şeyler geliyor)


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeknikA
    TeknikA's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    O kodları gören gözlerine sağlık. :D(gözlükçüleri de düşünürmüş 8-) )

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    :D:D


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
Toplam Hit: 1344 Toplam Mesaj: 6