C# Şifreleme Teknikleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Projemde phpbb forumlarımdaki şifre ve kullanıcı adlarını kullanıcam.ancak phpbb yeni versionunda şifrelemeyi md5'den sonra tekrar şifreliyor.Bu işlemi c#'dada yapmam lazım.Bu konuda yardımcı olabilecek müridler özel mesaj atarsa sevinirim.Çok önemli ve acil bir konu.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    Ne demek istediğini tam olarak anlayamadım ama c#'ta kendi yazdığım MD5 fonksiyonu var..

     public static string EmDiFayf(string str)
            {
                System.Security.Cryptography.MD5 _md5 = System.Security.Cryptography.MD5.Create();
                byte[] strDizi = System.Text.Encoding.Default.GetBytes(str);
                byte[] strHash = _md5.ComputeHash(strDizi);
                string sonuc = "";
                foreach (byte _s in strHash)
                {                       //Hexadecimal Formatı.
                    sonuc += _s.ToString("X2");
                }
                return sonuc;
            }

    Normalde notlarım vardı, her satırın üstünde açıklama satırı olarak.. :D Fakat sildim(herkes anlamasın artık :D)...


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Projemde phpbb forumlarımdaki şifre ve kullanıcı adlarını kullanıcam.ancak phpbb yeni versionunda şifrelemeyi md5'den sonra tekrar şifreliyor.Bu işlemi c#'dada yapmam lazım.Bu konuda yardımcı olabilecek müridler özel mesaj atarsa sevinirim.Çok önemli ve acil bir konu.
    -----------------------------

    c# bilmem fakat phpde md5() ile kriptoluyoruz.

    md5(md5(veri)) ;

    şeklinde ortamın tozunu attırıyorsun.. :-/

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Pardon arkadaşlar Phpbb yeni sürümünde admin şifreleri md5'in haricinde bir şifreleme daha yapıyormuş.Bana zaten normal userların şifreleri gerekli teşekkürler.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tomu
    tomu's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    .net'in kendi md5 library'si var. http://www.codeproject.com/KB/dotnet/istmd5.aspx 

    http://www.codeproject.com/info/search.aspx?artkw=md5

     

Toplam Hit: 3098 Toplam Mesaj: 5