folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# Sorusu - Yeni Versiyon Mevcut



C# Sorusu - Yeni Versiyon Mevcut

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    C# da Kendi yazdığımız bir programa otomatik güncellemeyi nasıl entegre edebiliriz. 
    Ben yeni bir versiyonu yayınladığım vakit kullanıcıya uyarı gidecek ve otomatik olarak program kendini güncelleyecek.

    Saygılar.


    Anarsistherif...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    lokalden mi internet üzerinden mi hocam 


    www.yesilgrow.com - Growshop
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    İnternet üzerinden hocam. Şöyle diyim. Mesela teamviewer'ı açıyorum. Yeni versiyon var diyor , tıkladığım vakit beni sitesine yönlendiriyor. Böyle birşey istiyorum.


    Anarsistherif...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    clickonce araştır

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    en basit olarak şöyle bişi yapabilirsin internet üzerinde bir tane txt'de versiyon tutarsın. program açıldıgında kendi sürümüyle senin txt de yazan sürümü karşılaştırır eğer farklıysa verdigin exe yolundan indirir ve çalıştırır yeni sürümü.  

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    FCN bunu yazdı

    en basit olarak şöyle bişi yapabilirsin internet üzerinde bir tane txt'de versiyon tutarsın. program açıldıgında kendi sürümüyle senin txt de yazan sürümü karşılaştırır eğer farklıysa verdigin exe yolundan indirir ve çalıştırır yeni sürümü.  

     

    deneyip buraya yazarım hocam. Teşekkürler.


    Anarsistherif...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    Daha basit olarak clickonce ile yapabilirsin.

    Yapılışı:http://www.codeproject.com/Articles/38546/Click-Once-Deployment-Technique

    Canlı örnek: http://www.loggee.org/installx/Loggee.application

    nessaj tarafından 29/Kas/12 16:22 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    yaptığın projeyi setup yapan güzel programlar var setup hazırlarken güncelleme sorsunmu evet diyorsun o herşeyi yapıyor. ismini hatırlayamadım ama az googlede ararsan bulabilirsin.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek

    Benim yazdığım vardı bende sorunsuz çalışıyor.

    VB.Net ile yazdım rahatça çevirirsin C# ye

    Imports System.Net
    Public Class clsUpdate
        Shared LocationOfIni As String = Nothing
        Sub New(ByVal stHref As String)
            LocationOfIni = stHref
        End Sub
        Shared Function prGuncelle(ByVal Surum As String, Optional ByVal KeyAl As Boolean = False, Optional ByVal KeyStr As String = Nothing) As String
            If My.Computer.Network.IsAvailable = False Then
                Return "BYok"
                Exit Function
            End If
            Dim netweb As New WebClient
            Dim dosyaal As String, icerikal As String, ysadres As String
            ysadres = vbNullString
            icerikal = Surum
            Try
                dosyaal = netweb.DownloadString(LocationOfIni)
            Catch
                Return "SHata"
                Exit Function
            End Try
            Dim fsplit() As String
            'Dim fsplit2 As New Regex(dosyaal)
            'fsplit = Regex.Split(dosyaal, "\z")
            fsplit = dosyaal.Replace(vbCr, vbNullString).Split(vbLf)
            For Each satir As String In fsplit
                If satir.Contains("=") Then
                    icerikal = satir.Split("=")(1)
                End If
                'MsgBox(satir.Split("=")(0))
                If KeyAl = True Then
                    Select Case satir.Split("=")(0)
                        Case KeyStr
                            Return "OKey-" & icerikal
                            Exit Function
                    End Select
                End If
                Select Case satir.Split("=")(0)
                    Case "Yenisurumadres"
                        ysadres = icerikal
                    Case "Yenisurum"
                        If Not Surum = icerikal Then
                            Return "SVar-" & icerikal & "-" & ysadres
                        End If
                    Case "OMesaj"
                        If Not icerikal = "N/A" Then
                            MsgBox(icerikal, MsgBoxStyle.Information)
                        End If
                End Select
            Next
            Return "SYok"
        End Function
    End Class
    

    Return dan çevrilen değerlere bak programda if ile istediğini yapabilirsin.

    Örnek proje istiyorsan: http://www.tetrasoftware.net/uploads/1/1/5/2/11520866/kayit_defteri_03.zip

    Sana eski sürümü attım açtığında v4.0 çıktı diyecek.

    Bu da internet üzerinde duran kontrol için belge (Ben dropbox ta saklıyorum çok kullanıcı kullanıyorsa bu yazılımını sitendeki ftp ye at http ile çek):

    Yenisurumadres=http://tetrasoftware.weebly.com/uploads/1/1/5/2/11520866/kayit_defteri_04.zip
    OMesaj=N/A
    Yenisurum=0.4.2029.0
    Yenisurumstable=Evet
    Betavar=Hayir
    Eskisurum=0.3
    

    OMesaj parametresi eğer açılışta bir mesaj göstertireceksen doldur yoksa N/A kalsın.

    Yeni sürümü Application.Info olarak yaz ya da koddan kendin değiştir.

    Return dan gelen değerleri "-" ile split etmen gerekebilir ara sıra o yüzden güncelleme dosyasının isminde "-" karakteri geçmesin. Ama benim tavsiyem "-" karakterini üstteki kodda "*" ile değiştirmen çünkü dosya adlarında "*" kullanılmıyor.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erngnctrk
    erngnctrk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2012
    Erkek

    cizik 


    .
Toplam Hit: 1338 Toplam Mesaj: 10