C# Sql Connection

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

     

    sql serverdan oluşturdugum datayi c# çekmeye kalktığımda hata weriyo 

    servisleri kontrol ettim hepsi açık ama neden yaptigini hala bulamadım 

     


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    en acilinden up :|


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    MSSQL Servere dışarıdan erişim yok diyor. Kendi bilgisayarına mı kurulu MSSQL server yoksa dışarıdaki bir servera mı bağlanmaya çalışıyorsun?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    hayir hocam kendi bilgisayarımdaki kurulu sql den oluşturdugum datayi c# a çekmeye çalışırken alıyorum bu hatayi 


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    Connection stringini yazar mısın? birde SQL Server Managerla MSSQL'a bağlanabiliyor musun?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    datayi c # sharp a eklerken alıyorum bu hatayi projeyi çalıştırdığımda degil 

    bi çekebilsem datayi meretin içine :=)


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    yanlış anlamadıysam servera erişimin yok diyor,mssql'e girerken bir şifre falan kullanıyorsan provider'a onları eklemeyi deneyebilirsin kanımca ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    database sunucuya bağlanamıyor galiba,

    "data source = .\\SERVERADI; initial security = true; database = databaseAdi"; şeklinde yaparsan bağlanacaktır muhtemelen. 

    Server adını da services panelinden görebilirsin.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    Data girerken sql connection yapman gerekiyor sql connection yapmadığına göre bir şekilde mssql a veritabanı bğalantı sorunu yaşıyorsun.

    SQL Server manager ile önce sa useriyle bağlanmayı dene eğer sorunsuz bağlanırsan yukarıda arkadaşın verdiği string ile sorunsuz çalışır.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    stringim şu hocam


    Data Source=.;AttachDbFilename=C:\Users\aLi\Desktop\emyo.mdf;Integrated Security=True;Connect Timeout=30;User Instance=True


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
Toplam Hit: 1031 Toplam Mesaj: 10