C# Sql Connection
-
sql serverdan oluşturdugum datayi c# çekmeye kalktığımda hata weriyo
servisleri kontrol ettim hepsi açık ama neden yaptigini hala bulamadım

-
en acilinden up :|
-
MSSQL Servere dışarıdan erişim yok diyor. Kendi bilgisayarına mı kurulu MSSQL server yoksa dışarıdaki bir servera mı bağlanmaya çalışıyorsun?
-
hayir hocam kendi bilgisayarımdaki kurulu sql den oluşturdugum datayi c# a çekmeye çalışırken alıyorum bu hatayi
-
Connection stringini yazar mısın? birde SQL Server Managerla MSSQL'a bağlanabiliyor musun?
-
datayi c # sharp a eklerken alıyorum bu hatayi projeyi çalıştırdığımda degil
bi çekebilsem datayi meretin içine :=)
-
yanlış anlamadıysam servera erişimin yok diyor,mssql'e girerken bir şifre falan kullanıyorsan provider'a onları eklemeyi deneyebilirsin kanımca ?
-
database sunucuya bağlanamıyor galiba,
"data source = .\\SERVERADI; initial security = true; database = databaseAdi"; şeklinde yaparsan bağlanacaktır muhtemelen.
Server adını da services panelinden görebilirsin.
-
Data girerken sql connection yapman gerekiyor sql connection yapmadığına göre bir şekilde mssql a veritabanı bğalantı sorunu yaşıyorsun.
SQL Server manager ile önce sa useriyle bağlanmayı dene eğer sorunsuz bağlanırsan yukarıda arkadaşın verdiği string ile sorunsuz çalışır.
-
stringim şu hocam
Data Source=.;AttachDbFilename=C:\Users\aLi\Desktop\emyo.mdf;Integrated Security=True;Connect Timeout=30;User Instance=True
