C# Ta Değer Hatası Alıyorum
-
arkadaşlar kolay gelsin database bağlantım herşeyim tmm ama telefon no tutarken hata alıyorum 11 haneyi bir türlü halledemedim sql deki değeri bigint ama 11 hane girdiğimde hata veriyo cok fazla deger girilmiştir gibisinden.... ne yapmalıyım.. kodu ver sql fotoraflarınıda göüyorum şimdi....
resimler
hata mesajı
http://www.ressim.net/61/upload/d0ec016b.jpg
sql değer alanıhttp://www.ressim.net/61/upload/be5c088d.jpg -
txtPhone alanına girilen değer 32 bit int için çok büyük ya da çok küçük.
Telefon numarasını nvarchar olarak tut. Haa bi de cin olmadan adam çarpma, bence görsel eğitim seti indir.
-
Sorunu Çözdüm Başka Bir yöntemle ....
yakında programı burda paylaşmayı düşünüyorum.... Teknik Servis Programı olacak...
Toplam Hit: 758 Toplam Mesaj: 3
