folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# Textbox ID'si Olmadan Doldurmak?



C# Textbox ID'si Olmadan Doldurmak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Selamlar Arkadaşlar

    C#'ta sitedeki textboxları webbrowser ile doldurmaya çalışıyorum.

    Textbox'ın id ve name'i varsa sorunsuz doldurabiliyorum buraya kadar sıkıntı yok

    Fakat

     şöyle bi kod bloğu var

    Text'in ne idsi var ne de namei, bu textboxu nasıl buldurup doldurmam gerekir?

    Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    tw pass ver bakayım hocam :)

    öğrenmek isteyen arkadaşlar için ise çözüm yolu şöyle olabilir

    tüm inputlar bir listeye atılır sonra bu inputların atıyorum class attributune bakılır mesela class ı XXXX ise (ve sadece XXX clası onda varsa ona bakılabilir) bu bizim aradığımız kontroldür denir.. gibi..  

     

    şöyle bir örnek varmış onla destekleyeyim cevabımı. burada span tagı alınmış  ve class name ine bakılıyor

     

    HtmlElementCollection theElementCollection = default(HtmlElementCollection);
       theElementCollection = webBrowser1.Document.GetElementsByTagName("span");
       foreach (HtmlElement curElement in theElementCollection)
       {
            //If curElement.GetAttribute("classname").ToString = "example"  It doesn't work.  
            // This should be the work around.
            if (curElement.GetAttribute("classname").ToString = "example")
            {
                MessageBox.Show(curElement.GetAttribute("InnerText")); // Doesn't even fire.
                // InvokeMember(test) after class is found.
            }
        }
    
    unbalanced tarafından 18/Ara/13 01:37 tarihinde düzenlenmiştir

    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Konuyu görmeden sorsalar ID olmadan nasıl yapıcan derdim :) 

    kontrolleri bir listeye almak gayet mantıklı saol hocam;)

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    edit : ben cok yanlis gelmisim hocalar :) jquery ile sey ettirmeye gidiodum

    undefined-01 tarafından 18/Ara/13 08:34 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UCANTENEKE
    UCANTENEKE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    foreach ile kontrollerde dönüp ismi olmayanlara yazabilirsin.


    Bence bu dünya üzerinde seçilmiş ırk diye bi kavram varsa bu ırk kesin ruslardır.Onlar daha iyisini yapana kadar en iyisi onlar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    arkadaşlar üstteki sorunu lanet firefox yüzünden id'yi göremiyormuşuz chrome ile bakınca direk karşıma  çıktı :)

    unbalanced hocada sağolsun yardımcı oldu :)

     Şimdide textarea doldurmaya calısıyorum id'yi girmeme rağmen  text'in üstündeki açıklama satırı(tıklayınca kaybolan yazı) ya yazdırıyor değeri

    var el= webBrowser1.Document.GetElementById("CreateKeywordUserInput");
                    el.SetAttribute("value","15"); diye yazınca açıklama satırına yazıyor(type or paste keywords yazısı 15 olarak değişiyor)
    Benim yapmak istediğim açıklama satırını değil, direk textbox'un içini doldurmak istiyorum

    Siteye girince text'in class="keyword-addition-input valid watermark" olarak karışımıza çıkıyor

    Fakat text'in üstüne tıklayınca yani yazı yazacağımız zaman keyword addition input valid watermark kısmı siliniyor.

    Mantığını nedir bunun?

     

     

    saybirs tarafından 18/Ara/13 17:01 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Beyler benimde şöyle bir sorunum var ya, Dropdownlist olan sayfamda butona tıklanınca bu dropdownlist'teki değeri, bir başka sayfaya taşımak, yani ona göre arama yapmak istiyorumda bir türlü beceremedim.

    Varmı bilen birileri ?

    @edit

    kimse bilmiyomu şimdi ?

    CEO tarafından 18/Ara/13 18:03 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek
    CEO bunu yazdı

    Beyler benimde şöyle bir sorunum var ya, Dropdownlist olan sayfamda butona tıklanınca bu dropdownlist'teki değeri, bir başka sayfaya taşımak, yani ona göre arama yapmak istiyorumda bir türlü beceremedim.

    Varmı bilen birileri ?

    @edit

    kimse bilmiyomu şimdi ?


    ya querystring kullan yada Session ile yolla taşımak istediğin datayı


    Si vis pacem para bellum.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    SinusX bunu yazdı
    CEO bunu yazdı

    Beyler benimde şöyle bir sorunum var ya, Dropdownlist olan sayfamda butona tıklanınca bu dropdownlist'teki değeri, bir başka sayfaya taşımak, yani ona göre arama yapmak istiyorumda bir türlü beceremedim.

    Varmı bilen birileri ?

    @edit

    kimse bilmiyomu şimdi ?


    ya querystring kullan yada Session ile yolla taşımak istediğin datayı

    Eywallah hocam saol, uzun zamandır bakmıyorum .net'e querystringi falan hepten unutmuşum.

Toplam Hit: 1794 Toplam Mesaj: 9