C# Toplu Fatura Yazdırma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hellhound
    hellhound's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2010
    Erkek

    c#da dot matrix yazıcı ile toplu fatura yazdırmam gerekli.yazıcı bilgisayara usb port üzerinden bağlı.

    1-) bu yazıcının kagıt ayarları gibi yazıcı ayarlarını nasıl yapıyoruz.

    2-)sürekli formdan yazdırıp kagıdı yırttıgımızda yazıcı kagıdı otomatik geri almasını istiyorum tekrar yazdırmak için.

    bu konularda yardımcı olabilirseniz müridler çok sevinirim...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    hocam normal çıktı gönderir gibi gönderiyosun bir farkı yok . sadece biraz kağıt harcarsın doğru alanlarla çıkması için o kadar . kağıt alıp verme işini yazıcı doğru kurulduysa kendisi yapar senin fazladan efor sarfetmene gerek yok


    www.yesilgrow.com - Growshop
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hellhound
    hellhound's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2010
    Erkek
    Sharp bunu yazdı

    hocam normal çıktı gönderir gibi gönderiyosun bir farkı yok . sadece biraz kağıt harcarsın doğru alanlarla çıkması için o kadar . kağıt alıp verme işini yazıcı doğru kurulduysa kendisi yapar senin fazladan efor sarfetmene gerek yok

    yazdırma işleminden sonra kagıdın ileri gelmesi ve geri gitmesi işlemleri için ayarı nasıl ve nerden yapıyoruz bilginiz var mı acaba.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    devexpressin report modülü var onu kullanarak bastırıp sonrada print edebilirsin herhangi bir ayar yapmana da gerek yok?

    Sadece yazıları kağıda ayarlasan yeterli.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    hellhound bunu yazdı
    Sharp bunu yazdı

    hocam normal çıktı gönderir gibi gönderiyosun bir farkı yok . sadece biraz kağıt harcarsın doğru alanlarla çıkması için o kadar . kağıt alıp verme işini yazıcı doğru kurulduysa kendisi yapar senin fazladan efor sarfetmene gerek yok

    yazdırma işleminden sonra kagıdın ileri gelmesi ve geri gitmesi işlemleri için ayarı nasıl ve nerden yapıyoruz bilginiz var mı acaba.

     

    yazıcının kendi özelliği hocam. eğer yapmıyorsa yazıcı ayarlarını kontrol etmen gerekir


    www.yesilgrow.com - Growshop
Toplam Hit: 2148 Toplam Mesaj: 5