folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# Veri Tabanı İşlemi Ufak Bi Yardım



C# Veri Tabanı İşlemi Ufak Bi Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    amacım  textbox1 den aldıgım verinin sonuna db deki veriyi eklicek virgül koycak ve devamında yine bu işlemi yapıcak taaki veritabanındaki bütün verileri okuyana kadar aşağıdaki gibi yaptım ama sadece sondaki veriyi çekiyo

      con.Open(); // veritabanımızı açıyoruz.
    
                OleDbCommand cek = new OleDbCommand();
                cek.CommandText = "Select kelimeler from kelimeler";
                cek.Connection = con;
                OleDbDataReader okuyucu;
                okuyucu = cek.ExecuteReader();
                while (okuyucu.Read())
                {
                    textBox2.Text = textBox2.Text + textBox1.Text + " " + okuyucu["kelimeler"].ToString() + ",";
                }
                                           
               
                con.Close(); // veritabanımızı kapıyoruz
                okuyucu.Dispose();
                okuyucu.Close();

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    Yahu mis gibi Mssql varken niye Access kullanırsınız.

    Foreach döngüsü ile de yapabilirsin.

    Bağlantıyı ExecuteReader() kısmından önce açman yeterli olacaktır. Boşuna en üstte açma.

    con.Open();

    okuyucu = cek.ExecuteReader();

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    while (okuyucu.Read())
    	          {
    	              textBox2.Text +=textbox1.Text+" " +okuyucu["kelimeler"].ToString() + ",";
    	          }


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    ben c# baslıyıcamda, bu c# kodumu ki? basitmiş len :D

    =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sims
    sims's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    devamlı textbox 2 nin üstüne yazıyorsun SharpShooter ın yaptığı gibi olacak ya da her dnüşünde tekrar tekrar textbox yaratıp textine atayacaksın.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    x3uqm4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben c# baslıyıcamda, bu c# kodumu ki? basitmiş len :D
    -----------------------------

    Yeap C# kodu.

Toplam Hit: 1013 Toplam Mesaj: 6