C4 Robot Oyunu
-
internethaberi takip edenler, mutlaka reklamlarini gormustur. bugun artik illallah edip reklama tikladim, ben soyle zaman gecirecegim, dandik bi flash oyun bekliyordum.
download linkini gorunce sasirmistim ama 249MB lik dosyayi gorunce Allah Allah dedim. sonra indirince bunun sadece kurulum dosyasi oldugunu gorunce Ohaa! dedim. sonra kurdum, oynadim.
gayet guzel, eylenceli. koprude basliyor, web sitesinde soylenene gore, kopruyu birebir modellemisler. sonra toprak yollardan gecip marmaraya giriyoruz ve geri donuyoruz, sonrada sanirim orasi sahil yolu, geri kopruye ve tur tamamlaniyor.
arabayi robota donusturebiliyoruz, manevra kabiliyeti arabaya gore tabiki yuksek, marmaraydan gecerken, slalom yapmak gerekiyor bi yerde ben robotu kullandim orda. ayrica turbo falan var. martilar var ucan, o buyuk bayraklar bile var oyunda.
oyunun basinda uyelik bilgilerini isteyecek, o sirf rekor yollamak icin, gerek yok eger oyle bise istemiyorsaniz, uyelik bilgisi girmeden devam edebilirsiniz. bide diger begendigim bir ozellik, hayalet araba olarak, rekor kirdiginiz arabayi koyabiliyorsunuz, boylelikle rekor kirmaya dahada tesvik oluyorusunuz.
ne bileyim, beyendim yani, benim gibi dandik bir flash bekleyenler vardir diye yazayim dedim.
-
verildi.
-
oyunun grafikler gerçekten çok güzel ama sitesindeki bazı ssler düşük ayarda çekilmiş
oyun toplam 200bin Euro ya maal olmuş (sobee ye yaptırılmş)
oyun çok tutulduğu için sunucu 2ye çıkarışmış ve yurt dışı sunucusu kiralanmıştır
+ oyunun bu kadar çok tutmasından sonra ankara ve izmir haritaları eklenerek ve daha da geliştirilere kutu oyun olarak marketlerde satışa sunulacak
-
byburak bunu yazdı:
-----------------------------
verildi.
-----------------------------arkadaş sadece link vermior düşüncelerini paylaşıor.....
-
verilmişti bende indirip oynamıştım ara sıra oynuyom gerçekten güsel oyun robota dönüşmesi falan :)
-
arkadasim,
"c4 robot" ve "c4robot" diye arama yaptim, sonra forumdaki Bilgisayar Oyunlari bolumunun ilk 3 sayfasinin basliklarina baktim, gormedim.
verildi madem kusura bakmayin, ve verildiysa link koyun bende goreyim. bulsaydim orda fikrimi yazardim vallaha billaha! :)
yanliz oyun cidden bos deil. need for speed deil tabiki, ama bence eylenceli. ankara ve izmir falanda yaparlarsa bence tutar. hatta mumkunse kibris magosa'da yapsinlar :)
