Cabal Online
-
merak ettim aranızda cabal online oynayan var mı ?
-
Ben bi ara başlamıştım grafikler falan iyide, Kontroller cok zordu..
-
ilk başta banada zor gelmiş ama baya aksiyonlu bi oyun tavsiye ederim yeniden.. :)
-
bende oynamıştım ama tek başıma oynayınca zor geldi. Ama duyduguma göre görevlerle rahat lvl atlanabilioniomuş felan . Yanlız grafikler süperdi
-
ben oynuyorum http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=66118
Toplam Hit: 998 Toplam Mesaj: 5
