folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Cafedeki Pcleri Kapatma



Cafedeki Pcleri Kapatma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blaindscan
    blaindscan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek
    evet size güzel bir yöntem çok hosunuza gidecek




    Baslat>Çalistir Diyip Cmd yazip Entere Basiyoruz Shutdown -i yazip Karsimiza Bi Pencere Çikti Bilgisayar Adi Secip o Kullanicinin Bilgisayarini Kapatabiliryoruz - Reset veya Oturumunu Kapatabiliyoruz

    ikinci Yöntem ise
    Baslat>Çalistir Cmd yaziyoruz Yine . ve Su komutu Ekliyoruz
    Shutdown -m //bilgisayaradi ve kullanicinin makinesi Kapanacaktir..cafe
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    la ben gözat dediğim zaman sizin erişimi şuanda kullanımıyo tarzında bişi diyo bi fikrin war mı

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thehunturk
    thehunturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    güzel yöntem saolasın. ama bende de gözat dediğimde aynı hatayı verdi

    Adsense Gelirli Siteler
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisco_maniach
    pisco_maniach's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    bende de aynı uyarıyı verdi demek ki bilmemiz yada yapmamız gereken bişeyi bilmiyoruz yada yapamıyoruz! lütfen  ne yapmamız gerektiğini bilen bi mürid bizide aydınlatırsa ii olur.
                                                                                                      Saygılar...


     


    ...bana faydası olmayan klisenin papazını zikim, yansın ibnelerin alayı su veren itfayenin hortumunu zikim...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    çoğu kafe bilgisayarlar arası paylaşımı kapamıştır bunu uygulamak için paylaşım olması gereyiko
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisco_maniach
    pisco_maniach's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    Bende öle düşünüyodum ama yine de yapılan iş hackerlık olduğu için vardır gine bi çaresi diye sordum...
                                                                                                           Yine de saol kardeşim...

    ...bana faydası olmayan klisenin papazını zikim, yansın ibnelerin alayı su veren itfayenin hortumunu zikim...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    ağ ayarlarından ziyade bide cafe yönetim programlarıda engel olur bu tür eylemlere.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    kütüphanedeki bilgisayarlarda denedim olmadı ! ..Acaba yazıcıyı kapatırmı ki? :D 

    "Less is More"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    blaindscan bunu yazdı:



    evet size güzel bir yöntem çok hosunuza gidecek




    Baslat>Çalistir Diyip Cmd yazip Entere Basiyoruz Shutdown -i yazip Karsimiza Bi Pencere Çikti Bilgisayar Adi Secip o Kullanicinin Bilgisayarini Kapatabiliryoruz - Reset veya Oturumunu Kapatabiliyoruz

    ikinci Yöntem ise
    Baslat>Çalistir Cmd yaziyoruz Yine . ve Su komutu Ekliyoruz
    Shutdown -m //bilgisayaradi ve kullanicinin makinesi Kapanacaktir..cafe





    bu bilgisayar adı yerine IP yazıncada olur dimi?


    "Less is More"
Toplam Hit: 1398 Toplam Mesaj: 9