Cafedeki Pcleri Kapatma
-
evet size güzel bir yöntem çok hosunuza gidecek
Baslat>Çalistir Diyip Cmd yazip Entere Basiyoruz Shutdown -i yazip Karsimiza Bi Pencere Çikti Bilgisayar Adi Secip o Kullanicinin Bilgisayarini Kapatabiliryoruz - Reset veya Oturumunu Kapatabiliyoruz
ikinci Yöntem ise
Baslat>Çalistir Cmd yaziyoruz Yine . ve Su komutu Ekliyoruz
Shutdown -m //bilgisayaradi ve kullanicinin makinesi Kapanacaktir..cafe -
la ben gözat dediğim zaman sizin erişimi şuanda kullanımıyo tarzında bişi diyo bi fikrin war mı
-
güzel yöntem saolasın. ama bende de gözat dediğimde aynı hatayı verdi
-
bende de aynı uyarıyı verdi demek ki bilmemiz yada yapmamız gereken bişeyi bilmiyoruz yada yapamıyoruz! lütfen ne yapmamız gerektiğini bilen bi mürid bizide aydınlatırsa ii olur.
Saygılar... -
çoğu kafe bilgisayarlar arası paylaşımı kapamıştır bunu uygulamak için paylaşım olması gereyiko
-
Bende öle düşünüyodum ama yine de yapılan iş hackerlık olduğu için vardır gine bi çaresi diye sordum...
Yine de saol kardeşim... -
ağ ayarlarından ziyade bide cafe yönetim programlarıda engel olur bu tür eylemlere.
-
kütüphanedeki bilgisayarlarda denedim olmadı ! ..Acaba yazıcıyı kapatırmı ki? :D
-
blaindscan bunu yazdı:evet size güzel bir yöntem çok hosunuza gidecek
Baslat>Çalistir Diyip Cmd yazip Entere Basiyoruz Shutdown -i yazip Karsimiza Bi Pencere Çikti Bilgisayar Adi Secip o Kullanicinin Bilgisayarini Kapatabiliryoruz - Reset veya Oturumunu Kapatabiliyoruz
ikinci Yöntem ise
Baslat>Çalistir Cmd yaziyoruz Yine . ve Su komutu Ekliyoruz
Shutdown -m //bilgisayaradi ve kullanicinin makinesi Kapanacaktir..cafebu bilgisayar adı yerine IP yazıncada olur dimi?
Toplam Hit: 1398 Toplam Mesaj: 9
