folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Çağlayan Adliye Sarayı İnşaatı



Çağlayan Adliye Sarayı İnşaatı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Arkadaşlar slm herkese, bir sorunumu sizlerle paylaşmak istiyorum. Aslında sade ben değil bir çok kişinin problemi bu. Şimdi bildiğiniz üzere çağlayanda bayağı büyük(Avrupanın 2.) adliye sarayını yapıyolar uzun zamandır. Buranın inşaatı artık orda yaşayan insanlara (bende) çok pislik çıkarmaya başladı.

    Şöle ki altda ki resimde evden okula gitmek için metrobüs durağına yürümek zorundayım ve o altı çizili iğrenç yolda toz yuta yuta durağa gidiyorum. Yani bu firma(varyap) eğer akşamları o pislettikleri yola su dökseler sabahları işine okuluna giden insanlar o pisliği çekmek zorunda kalmıycaklar. Ee malum inşaatın bitmesinede daha çok var. Bu sıkıntımızı hangi yetli merceğe bildirsem çözücü bir yaklaşım sergilerler ??

     

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ssemih
    ssemih's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Tek isim İstanbul büyükşehir belediye başkanı başkasıyla uğraşma boşa vaktin gider...


    Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasan da...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek

    adliye sarayı=mahkeme

    mahkeme=karar mercii

    hakim=kararveren (mahkemenin başı)

    davacı (sen) - davalı (adliye sarayı -> mercii (mahkeme) - yetkili(hakim)

    bu 4 lemeye göre işin zor gibi

    ama kolayı var bul bi yerden bi haberci(bi telle atlatlar gelirler) astım oldum bu yüzden de ertesi güne kalmaz temizlenir

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Lostok bunu yazdı:
    -----------------------------

    adliye sarayı=mahkeme

    mahkeme=karar mercii

    hakim=kararveren (mahkemenin başı)

    davacı (sen) - davalı (adliye sarayı -> mercii (mahkeme) - yetkili(hakim)

    bu 4 lemeye göre işin zor gibi

    ama kolayı var bul bi yerden bi haberci(bi telle atlatlar gelirler) astım oldum bu yüzden de ertesi güne kalmaz temizlenir


    -----------------------------

     

    adamlar daha adliyeyi bitirmeden haklarımıza gasp ettiler resmen :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    Lostok bunu yazdı:
    -----------------------------

    adliye sarayı=mahkeme

    mahkeme=karar mercii

    hakim=kararveren (mahkemenin başı)

    davacı (sen) - davalı (adliye sarayı -> mercii (mahkeme) - yetkili(hakim)

    bu 4 lemeye göre işin zor gibi

    ama kolayı var bul bi yerden bi haberci(bi telle atlatlar gelirler) astım oldum bu yüzden de ertesi güne kalmaz temizlenir


    -----------------------------

    adamın işi adliye sarayıyla değil inşaatın pisliğiyle.


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
Toplam Hit: 1785 Toplam Mesaj: 5