Çağrı Merkezi Önerisi
-
Arkadaşlar geçmiş konulardan hatırladığım kadarıyla TBT'de çağrı merkezlerinde çalışan arkadaşlar vardı. Daha çok netten yararlanıp kafanızı sısırmek ıstemezdım ama arattıgımda garıp garıp sırketlerın ıs ılanlarından baska hıc bırsey cıkmıyor. Ayrıca guncel bılgı almak ıstıyorum.
Çağrı mezkezinde çalışmak istiyorum. Şu anda başvuru yapmam için en iyi imkanları olan şirketler nelerdir.İlla TTnet, GSM Operatorleri(ve bu kuruluslarla calısan sırketler) olmayabilir baska sırketlerde olabılır. Ucret, sosyal ımkanlar vs gıbı bılgı verebılırsenız memnun olurum.
-
Hiç yıpratma kendini... İnsanlarla uğraşmak onları memnun etmek çok zordur gerekten. 2007-2009 2 yıl kadar TTNet - AssisTT'e bağlı görev yaptım. Hakkını vermiyolar. Stresi, yıpranmanda cabası... Yok ben yinede giricem diyosan 1250 ve üstü maaş, haftada 2 gün off ile en iyisi şuanda vodafone. Ama orasıda çok zor... Sakın ama sakın gidipte Türktelekom ve TTNet ÇM çözüm ortaklarına girme 650 TL maaşla kota ile seni günde 9-10 saat çalıştırırlar. SSK+ Yemek derler ama 650TL için çekilmez o stresler. Seni işe başlatabilmek için kandırmaya çalışıp işte şukdar kotan olursa 900-1000TL bile alabilirsin gibisinden... Ayrıca sözleşme sonucu 6 ay içinde çıkarsan eğitim masrafı gibi 1 maaşın kadar parada talep edebilirler. İyi düşün... Eski bir ÇM çalışanı olarak uzak dur derim. Gittiğin yol, yol değil =))
-
insanları memnun ve tatmin etmek zor başka bir sektöre yönel hocam
-
Valla hocam 10 dk olmadı avea dan aradılar. Bastım fırçayı yani bundan kaçış yok. birkaç soru sordum vay ulaşamıyoz vay teknik aksaklık bilmem ne. hele Telpa ya felan girdim deme adamlar 7/24 yalan makinesi 4-5 kez aradım göz göre göre yalan söylüyorlar. adamların sitesinden telefonumun garanti takibini yapıyorum telefonunuz bizde değil diyor. Ya sen başka yerde felan mı çalışıyon diyorum. yok telpa diyor.
yok ben illa konuşacak birilerini arıyorum dersen gir tabi. Ama insanlarla uğraşmak gerçekten zor.
-
kariyer.net veya yenibiriş.comda cv oluştur çalışmak istediğin sektörü seç onlar bulur seni ben başvurmadığm halde 2 kez görüşmeye çağırdılar beni...
