Çalar Saat Programı (İstek)
-
ya bir çalar saat programı arıyorum bilgisayar kapalı olunca açsın istediğim müziği çalsın. varmıdır bole bisi kapatanı vardı açanı arıyorum şimdi. sağol.
-
bi ara yine açıldı böle bişi yoktu sanırsam
ya da vardıda baya çetrefilliydi yapması bi kaç ayar gerekıordu..
öle hatırlıom
yada yanlış hatırlıom
bilmıom aq
-
Ben açmıstım daha once hocam kısaca soyle anlatayım
Program yardımı ıle olması cok zor yanı mevcut donanımla nadıren bulunan bazı anakartlar desteklıyor bunu bı bak sen bıosuna yınede
ek olarak takılacak basıt bır role devresıyle yapmıstık bız. senın kı daha farklı rene telefon santraline baglamıstı mesela :)
bak bırde mc gayver gbi bişi yapalırısın elıne eskı kadranlı bır saat al on camını sok pc nın power dugmesının kablolarını sok ve ıkı kablodan bırısnı akrebe bırısını yelkovana yapıstır. tabı saat calısır olmalı.:) sonra ayarla saatı. atıyorum bır saat sonra akrep le yelkovan ust uste gelınce bırbırıne degecek ve dolayısıyla tetiklıcek ve pcin acılacak :) ıstedıgın muzıgı acma olayınıda zamanlanmıs gorevlerden yapablırısın gıbıme gelıyor ....rast gele :)
-
sayın hojaaa sen şöle yap istersen
anakartın tetiklendiği ledi birtane analog saaat al onun zembereğine swici bağla... saatide kur gerisini saat yapar :):)
windowsun açılışınada kahtalı hamido dan mp3 atarsın ooohh ohhhh ..? :):)
-
andidit bunu yazdı:
-----------------------------Ben açmıstım daha once hocam kısaca soyle anlatayım
Program yardımı ıle olması cok zor yanı mevcut donanımla nadıren bulunan bazı anakartlar desteklıyor bunu bı bak sen bıosuna yınede
ek olarak takılacak basıt bır role devresıyle yapmıstık bız. senın kı daha farklı rene telefon santraline baglamıstı mesela :)
bak bırde mc gayver gbi bişi yapalırısın elıne eskı kadranlı bır saat al on camını sok pc nın power dugmesının kablolarını sok ve ıkı kablodan bırısnı akrebe bırısını yelkovana yapıstır. tabı saat calısır olmalı.:) sonra ayarla saatı. atıyorum bır saat sonra akrep le yelkovan ust uste gelınce bırbırıne degecek ve dolayısıyla tetiklıcek ve pcin acılacak :) ıstedıgın muzıgı acma olayınıda zamanlanmıs gorevlerden yapablırısın gıbıme gelıyor ....rast gele :)
-----------------------------Hoja bu makina 1 saaat sonra geri kapanırr :):)
